bonuscode

Discussie in 'Help archief' gestart door misty01, 12 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty01

misty01 Forumbeginner

nieuwe bonuscode THEDEAL2014 niet vermeld in OA ? Staat een beetje verborgen tussen speldiscussies en in laatste nieuwsbrief. Dit per toeval opgemerkt.
    Hoop dat het toch altijd in OA wordt vermeld. 8)

Laatste bewerkt: 12 November 2014
  2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Er zijn 4 verschillende hoofdstukken op het nieuwe forum waar aankondigingen geplaatst worden.

Dus deze is zeker niet verborgen, maar staat daar waar hij thuishoort. En tevens in de titel vermeld. En 2 dagen in de kalender opgenomen.

3. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Eerlijk gezegd vond ik deze bonuscode wel duidelijk aangegeven. Hij stond in ontwikkelaarsblog. Deze werd vet aangegeven als je hem nog niet gelezen had. En als je dan dat onderwerp opent, staat er bovenaan (weer vetgedrukt) extra nieuwsbrief november met bonuscode. Voor mij heel duidelijk. Ontwikkelaarsblog is sowieso een interessant draadje, dat open ik altijd direct als ik deze vetgedrukt zie. Er worden namelijk updates van het spel in aangekondigd en ook de plannen voor de komende tijd.
    En verder had Toonje in diverse draadjes op dit forum een link naar de nieuwsbrief geplaatst. dus zo toevallig was het niet, dat je dit hebt opgemerkt. Ik denk dat Toontje dit met opzet heeft gedaan!;):)

-mikmak- vindt dit leuk.
  4. misty48

misty48 Forumleerling

Sorry had het niet opgemerkt op de kalender ! Werd vroeger altijd aangekondigd in OA, nu in nieuwsbrief, zal dan ook dit draadje altijd nakijken. Op kalender is wel duidelijk.

5. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Hier dan nogmaals, wat waar geplaatst wordt:

1. Officiële aankondigingen
      Alle aankondigingen die van algemene aard zijn en dus niet in de onderstaande 3 categorieen vallen
    2. Technische aankondigingen
      Alle aankondigingen van technische aard, dus bijvoorbeeld storingen
    3. Events
      Alle aankondigingen met betrekking tot events, zowel de kleine verkoopevents als de grote standaard events
    4. Ontwikkelaars blog
      Alle aankondigingen met betrekking tot nieuwsbrieven, mededelingen producer, ontwikkelaars etc.

6. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Ik kan er geloof ik niet aan wennen dat het niet meer in de o.a. vermeld staat. Het is dat ik het nu bij dit topic zag, anders waarschijnlijk weer een code gemist. Ik ga deze nu direct gebruiken. ;)

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt het hele blok Hoofdkantoor als OA zien. En dan gerubriceerd zoals Toontje hierboven heeft vermeld. Ik vind die verdeling wel fijn. Het houd de OA overzichtelijker, door dit in vieren te delen.

Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.