bonuscode per mail

Discussie in 'Help archief' gestart door kroon, 23 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kroon

kroon Forumleerling

Ik hoorde dat er vandaag per email een bonus code is rondgezonden. Ik ontvang nooit mail voor mijn account (mijn man wel). Vraag is nu; hoe kan ik die mails alsnog ontvangen (of kan dat niet meer)? Want een leuke bonuscode is te aantrekkelijk om mis te lopen natuurlijk:p

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Bonuscode die t/m 23:59 vanavond actief is vind in dit bericht terug:
    Volg topic
    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL
    Hallo boerinnen en boeren,

FARMERAMA’s 10e verjaardag komt eraan en om in de juiste stemming te komen hebben we een kleinigheidje voor jullie voorbereid.

Wanneer je het juiste antwoord op onderstaande vraag invoert in het BonusCode-veld, dan ontvang je:

Itemaantal
    Kist met verbeteringen1
    Supervoer25
    De vraag luidt: Wat is je favoriete spel?
    (Kies uit de volgende vier opties)

FAMERAMA
    FARMERAMA
    FARMERDRAMA
    FARMARAMA

Opmerking: je antwoord moet in hoofdletters in het BonusCode-veld in het spel worden ingevoerd!
    Natuurlijk, het zou fijn zijn als jullie het juiste antwoord niet op het forum verspreiden zodat iedere speler zelf over deze moeilijke vraag kan nadenken :oops:

Deze bonuscode werkt vanaf nu tot morgen (22-1-‘20) 23:59 uur.

We hopen dat jullie net zo opgewonden over de aanstaande verjaardag zijn als wij.

Blijf de OA’s volgen!
    Jullie Farmerama Team

Qua antwoord mbt. bonuscode per mail moet ik je het antwoord daarop schuldig blijven.

S6.​

3. boerleentje

boerleentje Forumleerling

Ik sluit me bij de vraagsteller aan: Mijn vrouw heeft wel de nieuwsbrief op JA staan, maar ik zelf niet. Inmiddels al wel op JA gezet.

Mijn vrouw heeft overigens ook nog geen mail gehad.

Komt die nog? En krijg ik nu ook recht op die bonuscode?

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Helaas, wie de nieuwsbrief voor vandaag op Nee had staan, alsmede spelers die hun account (mailadres) nog niet hadden geverifieerd, zijn bij het aanmaken van de nieuwsbrief overgeslagen en zullen het zonder dit extraatje moeten doen.

Je bent een dag te laat hoor, 22-1-‘20 was gisteren.

Jij bent helaas te laat.
    Je vrouw zou de nieuwsbrief al moeten hebben, staat die niet in de spambox? Heeft ze wel haar account geverifieerd?

5. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Excuus Ron.

6. kroon

kroon Forumleerling

Duidelijk antwoord, merci. :music:

7. BoerinJorna

BoerinJorna Gevorderde

ook even een vraag over bonuscode via E-mail is deze betrouwbaar?
    is een rare combinatie

Laatste bewerkt: 23 Januari 2020
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ja die komt van BP dus die kan je rustig invoeren

9. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

… ik heb hem denk ik per ongeluk weggegooid. kan ik een nieuwe mail aanvragen?

10. evajaha

evajaha Forumleerling

mijn code doet het niet :cry:

11. RonSchoof

Je kunt geen nieuwe mail aanvragen.

Voer je hem in inclusief de streepjes?
    Of staat er misschien een O in? Het is niet goed zichtbaar of dat een O (oh) of een nul moet zijn, dus allebei proberen.

12. evajaha

evajaha Forumleerling

heb hem gekopieerd en geplakt:D en nu doet hij het wel . Zal wel iets fout gedaan hebben, denk idd de o of de 0

13. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

Hoi,

Nee, ik heb geen nieuwsbrief gehad, ook niet in mijn spam en ja mijn account is geverifieerd.. Een paar jaar geleden was er zo'n actie dat mensen hun account moeste verifiëren, vandaar dat ik dat zo zeker weet. Mijn vriendin heeft overigens ook nog geen nieuwsbrief gehad..

EDIT: nu ik er dus bewust naar aan het zoeken ben, kom ik tot de ontdekking dat het al heel lang geleden is dat ik een email heb ontvangen van farmerama..

EDIT-2 : Hoewel het email adres op mijn boerderij mijn standaard @Live email aangeeft, ben ik toch eens op mijn Gmail adres gaan zoeken.. en tot mijn stomme verbazing staat daat de nieuwsbrief van mijn boerderij, in de reclame sectie.. Hoe dat kan? Geen idee... Ik weet het nu en ik heb de code dus ook gevonden.

Laatste bewerkt: 25 Januari 2020
  14. enk52

Staat de nieuwsbrief wel op ja bij je instellingen?

15. Roos

Roos Forum-baron

Ik kan me hier wel bij aansluiten. En spambox en rest van de boxen al omgekeerd.
    Bij mij staat hij op ja. Eergisteren nog gezien.

16. RonSchoof

Een andere reden dat een speler geen nieuwsbrieven meer ontvangt is dat de mailbox op zeker moment vol was.
    Als je mailbox vol is, dan “bounced” de mail en komt terug bij de afzender.
    Voor BP geldt: als dat enkele keren achtereen gebeurt, dan komt je mail-adres op een zwarte lijst waarheen niet meer gestuurd wordt. Een verplichting van onze provider omdat er miljoenen accounts zijn en teveel retourmail een onnodige belasting op het dataverkeer geeft.

Wanneer je vermoedt dat je op de zwarte lijst staat (je mailbox wordt weinig gebruikt en zit regelmatig vol bijvoorbeeld) dan kun je een ticket sturen.
    Die wordt niet afgehandeld door de gewone support, om privacyredenen gaat het naar een speciale tak van support. Daarom duurt een reactie wat langer.

En, voor de duidelijkheid, het helpt niet meer voor deze nieuwsbrief, die wordt niet opnieuw verzonden.

17. jolanda13

jolanda13 Teller

ik heb hier ook even een vraagje over,
    hoe kan je dat zien je instelling,en hoe kom ik er achter of ik mijn account hebt geferifieerd.
    ik weet dat ik al vanaf 2011 speelt maar de datum weet ik niet,alvast bedankt.

Roos vindt dit leuk.
  18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier kan ik de code uit de e-mail ook niet invoeren......zegt dat hij hem niet kan vinden........:oops:

19. enk52

Je moet hem wel exact overnemen compleet met streepjes.
    Zie ook de reactie van Ron

20. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Het is gelukt, de O moest getal 0 zijn...:music:

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.