bonus verzilveren

Discussie in 'Help archief' gestart door .Nietje., 13 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    Hoe kan ik me bonus (HAPPYWKND) verzilveren ?
     
  2. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    in het spel zelf
    helemaal bovenaan rechts, op knop '?!' klikken
    in menu dat uitklapt, onderste knop (linker kolom), 'bonuscode'
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  4. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    Bedankt, gelukt ;)xD
     
  5. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Ik vind het zo jammer, in het begin kreeg je de bonuscode in je scherm bij inloggen. Nu moet ik perse naar het forum. Log iedere dag in maar mis nog wel eens het forum. En daarom ook de code. Nu al 3x net te laat gelezen... heel jammer vind ik dat.
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende


    Misschien je buren afspreken om bv. elkaar erover het te melden.

    Doe ik hier vaak ook.
     
  7. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Bonuscodes zijn altijd via externe bronnen bekendgemaakt: het bordspel Farmerama, het forum, de FaceBookpagina van Farmerama.
    Het forum wordt gezien als een essentiële aanvulling op het spel en al vanaf het prille begin wordt aangeraden elke dag minstens de Officiële aankondigingen te lezen. Veel van de zaken die daar staan kunnen niet via het spel omdat de route met vertalen en plaatsen zeker twee weken kost en daarom te traag is.

    Daarnaast worden soms cadeautjes uitgedeeld via de nieuwspagina. Deze kunnen echter zelden spontaan zijn omdat de voorbereiding van een nieuwspagina twee weken tot drie maanden duurt.
    Extraatjes zoals vorige week omdat er wat technische problemen waren zullen daarom altijd via een bonuscode gaan.
     
  8. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Ja dat begrijp ik. Ik heb het bordspel niet, heb niet graag mijn account facebook gekoppeld aan het spel. Ach ik begrijp t maar ik kan me ergens nog ver weg in de begin jaren .... dat ik het forum er niet voor nodig had. Door ziekte kan ik niet altijd in loggen is het al heel wat als ik het spel speel vandaar. Dan mis ik het inloggen op het forum nog wel eens. De mail heb ik wel maar daar staat de code dan niet in. Hoe dan ook ik speel nu sinds 2011... maar dat soort dingetjes vind ik jammer.
     
  9. annwei

    annwei Veteraan

    Misschien heb je wel een lieve buur,:inlove: die jou als er een bonuscode is, een berichtje in het spel wil sturen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.