bonus code

Discussie in 'Help archief' gestart door gerhard1954, 30 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerhard1954

gerhard1954 Forumleerling

hallo wie kan me uitleggen waar ik mijn bonuscode kan plaatsen kan het niet vinden

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Er zijn op dit moment geen bonuscodes. Als die er wel zijn komt er ook een mogelijkheid om die in te voeren.

3. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Ik heb nu de mogelijkheid om een bonuscode in te voeren, maar zie nergens een code vermeld staan 8O

4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Zoals Enk al schreef is er momenteel geen bonuscode die je kan gebruiken. Kun je beschrijven waar je dat precies ziet staan?

5. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

de mogelijkheid voor de code in te voeren zit onder de ?! knop

6. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dank je voor de aanvulling.
    Dat klopt inderdaad als dat ook de plek is waar beereekhoorn het gezien heeft blijft alleen het stuk staan dat er momenteel geen actuele bonuscode is die je daar in kan vullen.

-doppie- vindt dit leuk.
  7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Even een aanvulling nodig.
    Op het moment dat zij hun antwoord gaven hadden Enk en Mieke 100% gelijk.
    De bedoeling was dat de mogelijkheid om een bonuscode in te voeren beperkt zou worden tot er een echt een bonuscode is.
    En voor de spelers is er ook geen bonuscode beschikbaar.

Echter... er is ook een bordspel Farmerama en wie dat koopt krijgt een bonuscode voor 300 TG en deze is nog steeds in de handel.
    Men heeft daarom snel de inwisselmogelijkheid online gezet want naar de kopers van het bordspel is dat uiteraard een verplichting.

Ik wist dat dit maandag na twee uur online zou gaan maar heb het vanwege drukke werkzaamheden niet gelijk aan ons team gemeld.
    Vandaar de verwarring.
    Mijn excuus naar wie hier nadeel van heeft ondervonden.

beereekhoorn en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Mijn dank een en ander is nu helder :) fijne dag nog

9. gerhard1954

gerhard1954 Forumleerling

oke heel erg bedankt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.