bonus activeren....

Discussie in 'Help archief' gestart door mamiagk, 14 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamiagk

mamiagk Forum-expert

wil hier toch even op reageren ondanks dat het topic is afgesloten door Catje,
    Catje schrijft als tip dat mensen de officieele aankondigingen in de gaten moeten houden voor events en bonussen, maar de bonusaankondiging stond bij technische aankondigingen. normaal kijk ik daar echt niet en waarschijnlijk wel meer mensen niet, dus ik snap best dat er mensen zijn die teleurgesteld zijn dat ze het hebben misgelopen. toevallig had ik het wel gezien en heb ook mijn buurtjes even een berichtje gedaan. maar dat de bonus best wel verstopt zat deze keer, dat vind ik wel. wilde ik toch even zeggen

vinc051 vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ben ik met je eens. Zou volgende keer wel iets duidelijker aangekondigd mogen worden.
    En ook bij de nieuwspagina een cijfertje/uitroeptekentje mogen krijgen, dat daar een nieuwe pagina is.

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Alle op- en aanmerkingen zijn overgekomen, de bonus was last minute in het spel gebracht voor de mensen die hinder hadden van de inlogproblemen zodoende is dit in het draadje over dit onderwerp geplaatst zodra de eerste van ons die informatie per mail ontvangt thuis was.
    Gelukkig was het in het spel per direct duidelijk zichtbaar op de nieuwspagina voor iedereen en kon iedereen er ook gebruik van maken ongeacht of je hinder hebt gehad van de inlogproblemen of niet.

Aangezien er genoeg over gezegd is, wij er kennis van hebben genomen en het niet toegestaan is door moderator gesloten draadjes te heropenen sluit ik dit draadje en worden eventuele volgende draadjes over dit onderwerp woordeloos verwijderd.

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.