bonenstaakrij

Discussie in 'Help archief' gestart door jikke52, 16 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jikke52

jikke52 Forumleerling

op de bonenstaakrij moet ik bij WOLKENRIJ PARTY TICKET 1 nog een paar items hebben
    bij de molen krijg je die niet meer.is het mogelijk dat die bij het verkoop ruil en cadeau event weggegeven kunnen worden.anders krijg je de rij nooit compleet.

2. wil.coumans

wil.coumans Forumbeginner

is er iets veranderd in de bonenstaak ben er veel kwijt heb er nog maar een paar staan van die ik had grUser: wil.coumansID: 9713825

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het is niet bekend of deze bij een ruilevent cadeau gegeven of geruild kunnen worden in de toekomst.
    Kijk je wel bij alles of bij de juiste categorie? Rijen die niet behaald of gekocht zijn verdwijnen na afloop van het event. Als je toch denkt rijen kwijt te zijn kan je een ticket sturen naar support, dan kijken ze daar met je mee. Wel dan graag je usernaam en id vermelden.

4. wil.coumans

wil.coumans Forumbeginner

ik krijg na support niks door gestuurd

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je krijgt eerst een bevestigingsmail op het mailadres dat gekoppeld is aan je account. Daarna krijg je antwoord van support op hetzelfde mailadres.

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Bij een ticket aan support keijg je binnen enkele minuten een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je in het ticket hebt opgegeven.
    Als je die bevestiging niet krijgt (haal een keer extra nieuwe post op voor de zekerheid) dan kun je het beste in je spambox of box ongewenste mail kijken.
    Staat daarbook niks en heb je toch bij het ticket verzenden de melding gehad dat je ticket verzonden is, check dan eens of je mailbox niet vol zit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.