bonenstaak

Discussie in 'Help archief' gestart door hettie, 11 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hettie

hettie Junior expert

al mijn bonenstaak rijen zijn verdwenen,alleen die niet compleet zijn staan er nog.
    heb wel net de bonenstaak van het event binnen gehaald.
    hebben meer farmers hier last van? de items liggen wel in mijn opslag maar de rij vertelt mij van niet.

mijn rijen zijn terug maar mijn items kan ik niet plaatsen

ik denk dat ik ze eerst op het gewone veld moet zetten tot de lading op is
    sorry,komt wel goed

Laatste bewerkt: 11 November 2018
  2. jopie

jopie Forumkenner

die moet je eerst op je akkers zetten
    die hebben een bijzondere lading
    als die verbruikt zijn kun je ze op de staak zetten

3. coolemoemie

coolemoemie Gelegenheidsauteur

Beste, ik heb van het lopende event 120 opdrachten volbracht en alzo de bonenstaak met bijhorende items. Maar bij aanklikken van de bonestaak of klikken op de nog grijze items zegt men dat ze niet in inventaris liggen?? Kan er iemand eens naar kijken aub mijn nr is 23773823

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je moet die sieritems eerst op een siertuin/akker zetten. Daar geven ze een aantal keer iets speciaals, bijvoorbeeld 1 tg.
    Als alle ladingen eraf zijn, kan je hem pas op je bonestaakrij plaatsen.

Let op dat je het sieritem niet weer van je akker verwijdert, voordat alle ladingen zijn geoogst. Anders ben je die extra's kwijt.

5. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Voor iets te kunnen nakijken zal je een berichtje naar support (de link vind je onder het speelveld naast de link van het forum terug) moeten sturen. Vanuit het spel is dat niet mogelijk. Vergeet dan niet je nummer te vermelden.

Succes ermee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.