Bonenstaak

Discussie in 'Help archief' gestart door annwei, 1 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annwei

annwei Veteraan

Ik heb net mijn bonenstaak vrij gespeeld. Als ik het goed begrepen heb, heb je twee basis wolken rijen 1 waarop je ep krijgt als bonus en 1 waarop je boerenduiten krijgt. Met wat voor items moet je die wolkenrijen vullen? Ik begrijp dat je op de kleine wolkjes een 1x1 item, op de langwerpige een 1x2 item en op de grote vierkante wolken een 2x2 item moet plaatsen. Maar welke items kunnen erop hij laat bij mij niets zien als ik op een wolkje klik ( ik denk dat ik dan de items eerst uit siertuin moet halen). Maar mag je er ook decoratie items ( die normaal geen ep geven) zoals bv heggetjes, hekjes enz. op plaatsen?

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik heb mijn items uit de siertuin gehaald (na eerst ff de punten binnengehaald te hebben natuurlijk....).
    Daarna op de wolkjes geklikt en dan zie je wel welke keuzes je hebt.

Succes en veel speelplezier! :)

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Heggetjes en hekjes en zo kunnen niet op de bonestaak.
    Het 1x1 vakje is makkelijk te vullen met burenkadootjes (bijvoorbeeld pompoenlampion, wilson)
    Het 2x2 vakje is ook makkelijk te vullen met de kleine vulkaan, die kan je kopen voor BD
    Het 1x2 vakje is moeilijk te vullen. Voor zover ik weet, is er niet een lijst met wat er voor de bonestaak gebruikt kan worden, ik heb de sieritems van 1x2 uit de siertuin gehaald, als ze klaar waren, om het uit te proberen.

4. haughty9846

haughty9846 Forummeester

vul de mijne met de mummi beer uit jacks shop

5. annwei

annwei Veteraan

Ik heb nog even een vraag, als je een wolkenrij activeert krijg je dan meteen de bonus of pas na de cooldown tijd. Of moet je hier nog iets voor doen, net als bv bij een stal (oogsten). Of is het belangrijk dat je hem na de cooldown tijd weer aanklikt, ben je anders je bonus kwijt, net zoals onkruid op je akkers (24 uur na dat je kan oogsten) Lijkt me wel belangrijk om te weten als je bv een rij hebt die een bepaalde bonus geeft bij het oogsten. Jammer, dat niet vertelt wordt in de FAQ over de bonenstaak/wolkenrij, hoe dit moet. Of ik heb er over heen gelezen?

6. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Je krijgt de bonus meteen.
    Je hoeft de bonestaakrij alleen maar aan te klikken, zoals oogsten bij een stal.
    Zodra de cooldowntijd voorbij is, kan je die bonestaakrij opnieuw aanklikken, en krijg je de beloning meteen weer.
    Je raakt de bonus niet kwijt, als je niet direct aanklikt. Je kunt rustig op vakantie, en dan staan alle rijen op je te wachten, klaar om te oogsten. (Geen onkruid)
    Beantwoordt dit al je vragen?

7. annwei

annwei Veteraan

Ja, dank je wel voor je antwoord. Hier heb ik wat aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.