bonenstaak

Discussie in 'Help archief' gestart door kiboe, 1 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiboe

kiboe Forumleerling

ik heb met het laatste volle maan event een bonenstaak vrij gespeeld,daar moeten items op ,waar kan ik die vinden?
    heb in jacks shop gekeken en in de winkel en ik heb ze zelf niet dus waar o waar vind ik ze??

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die kan je als het weer volle maan is kopen met griezelgewassen in Jack´s shop. Misschien staan ze op de volgende bladzij, dan even met het pijltje naar rechts gaan. Succes.

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De bonestaak die je bij de blijvende quests van volle maan kunt vullen, hebben sieritems die in Jack's Shop te krijgen zijn in ruil voor griezelgewassen.

De bonestaak die je bij het Halloween event kunt winnen, moet gevuld worden met de sieritems die je bij het Halloween event krijgt.

Als je de betreffende sieritems in je voorraadschuur hebt staan (dus niet op je akker of in je siertuin of schateiland) klik je op de bonestaak op het betreffende vakje, en dan kan je ze erop zetten.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt, anders nog even reageren.

Edit: @enk52, we waren tegelijk, maar jij nog net iets eerder :)

4. kiboe

kiboe Forumleerling

ik denk dat ik moet wachten op de volgende volle maan en dan nog eens goed in de winkel kijken,(heb de tweede bladzijde niet gezien)
    hopenlijk vind ik ze dan
    bedankt voor jullie snelle reatie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.