Bommel niet meer creatief?

Discussie in 'Help archief' gestart door suuske., 12 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuske.

suuske. Forumbeginner

Kan het voorkomen dat je bij Bommel een paar dagen achter elkaar hetzelfde kado krijgt? Heb nu een paar keer 2250 EP gehad, natuurlijk altijd welkom hoor. Maar valt me nu wel op dat ik die erg vaak krijg. En ik bezoek Bommel elke dag...
    Waar zijn die maaidorser en knecht toch gebleven? Ik hoop steeds die te krijgen :)

Ik zit overigens alweer in level 75
    suuske.

2. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Hier heb ik een week of 2 elke dag 4x supermest gekregen. Ik vind dat hartstikke fijn natuurlijk maar afwisseling is ook wel eens leuk.

3. fablim

fablim Oudgediende

Hier is hij ook niet echt creatief, maar ik klaag absoluut niet.
    Ik heb deze week al een keer of 3 de EPbonus gekregen

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Voor de knechten moet je een dag helemaal niet op het spel zijn geweest, een dag niet bij Bommel langs gaan is niet genoeg.

5. fairie

fairie Commandant van het forum

Hetzelfde cadeau dat kan. Ik heb sinds Bommel er is zelfs een keer 3 weken achter elkaar hetzelfde cadeau gekregen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hier hetzelfde ik beschouw het als een extratrje maar verlang weer terug naar de tijd dat je een vaste inlogbonus kreeg
    in EP die bij je level hoorde ik ben in level 98 en ik heb om de 5 dagen helemaal nooit een extra gehad
    terwijl ik toch dagelijks inlog

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Die tijd kan ik me niet herinneren. Wel dat we alleen een raddraai kregen. Van Bommel hebben we altijd een extra random cadeau gehad, vaak ep, nog steeds.

8. MSMathieuS

MSMathieuS Actieve auteur

ik krijg altijd knechten die ik dan altijd vergeet te gebruiken

9. suuske.

suuske. Forumbeginner

Ah, dan is het ok, ik klaag niet hoor... elke EP in level 75 is welkom ;D Vandaag weer EP bonus. Ik ben erg blij met Bommel!!

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.