Bomentrein en dierentrein vaker + nieuwe niveau's

Discussie in 'Overig archief' gestart door Spacepuppy, 25 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spacepuppy

Spacepuppy Gelegenheidsauteur

Hoi allemaal,

Ik zou het leuk en handig vinden als we bij de bomentreinen en dierentreinen ook de bomen en hokken (kleurloos tot en met geel) met een lagere waarde mee zouden kunnen sturen. Dat je daar bijvoorbeeld bij 50 punten aan hok/bomen een oranje of rode boom/stal max mee zou kunnen winnen, en of misschien een bedrag van 25.000 BD/ 1 gouden banaan... noem maar wat simpele dingen Nu kun je de hokken/bomen met een lage tegenwaarde bijna nergens heen sturen en je blijft er gewoon mee zitten. o_Ok voor een ruilevent zijn die hokken/bomen niet interessant omdat je ze makkelijk bijkoopt. Wat je zou kunnen doen om tegen te gaan dat mensen continue blijven kopen en sturen is dan max 3x per dag een trein met alleen lage waardes kunnen sturen.

Update #1:

Graag zou er ook de mogelijkheid komen dat de trein vaker voorbij komt. Bijvoorbeeld de ene maand de bomentrein en de andere maand de stallentrein. In de beloningen voor de trein graag geen gele stallen meer terug, maar dan liever oranje of rood. Voor werkplaatsen hetzelfde.

Laatste bewerkt: 25 December 2014
    .Fisherman. en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Toen er gezegd werd dat de treinen iedere paar maand zouden rijden, vond ik dat erg veel. Dat Varun de treinen nog helemaal niet heeft laten rijden, vind ik wel jammer. Dus ja, ik wil graag dat Varun de treinen vaker laat rijden dan dat hij doet. Beide treinen twee tot drie keer per jaar vind ik leuk.
    Stom genoeg koop ik kippenhokken bij om op de trein te zetten. Natuurlijk is het leuk als je voor een paar gewone stallen een oranje of zelfs rode stal terug kunt krijgen. Rood zit er nu nog helemaal niet bij. Maar ik heb liever dat de gele stallen niet meer als beloning komen, dan dat je deze stallen op de trein mag zetten met 5 stuks met een grote kans er eentje terug te krijgen en een minieme kans op een oranje.

Spacepuppy, DarkDevilDude en 123Pien vinden dit leuk.
  3. Spacepuppy

Spacepuppy Gelegenheidsauteur

Goede aanvulling Coco! Ik zal het verder in het idee erbij zetten :)

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. -Remy2013-

-Remy2013- Forum prof

wat mij betreft mogen ze die trein ook wel met sier items erop zetten

maar los daarvan vind ik het een goede aanvulling van coco!

Spacepuppy en .Kiko17. vinden dit leuk.
  5. BaukeS

BaukeS Halfgod

dat idee van coco ben ik het helemaal mee eens.
    laatst zette ik een paar gele kalkoenhokken op de trein en kreeg ik er een gele kalkoen voor terug >:(

ook zou ik graag willen, dat je werkstallen op de trein kan zetten.
    dan kan ik eindelijk af van die dingen als kippenbroedplaatsen etc.

Spacepuppy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ja, ik heb ook veel lage stallen waar ik niks mee doe. Waarom mag je maar 5 stallen per keer doen?

Zo kom je nooit af van kippen, konijnen, broedplaatsen e.d.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. schaap200

schaap200 Forumleerling

ja, het lijkt me wel een leuk idee, als er voor bijvoorbeeld 1000 bd een extra wagon kan worden vastgekoppeld.
    dan kan je ook je hele lage stallen kwijt

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.