bomenhandel

Discussie in 'Help archief' gestart door BDijk, 12 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BDijk

BDijk Forumbeginner

hoi, Ik heb bomen gekocht met tulpguldens in de bomen handel ,maar ze zitten niet in mijn inventaris. hoe kan dat. gr BDijk

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Bij de bomenhandel komen de bomen direct in jouw inventaris, dus niet als stekjes, maar direct de bomen die uit de handel komen.
    Je koopt de bomen echter niet rechtstreeks, je selecteert bomen en maakt dan kans op een van de bomen die je had geselecteerd.
    Hierna komt rechts in het scherm de uitslag te staan, deze bomen komen direct in jouw inventaris.

Als je de bomen die je hebt gewonnen niet hebt kunnen vinden, dan is het handigst om een ticket naar support te sturen met het tijdstip waarop je de aankoop hebt gedaan en welke bomen je niet kunt vinden. Ze kunnen het dan daar voor je nakijken, vanaf het forum kunnen wij dit niet.

Support kun je bereiken via de knop op de boerderij of de link in mijn handtekening.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.