bomen

Discussie in 'Help archief' gestart door dulce1957, 28 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dulce1957

dulce1957 Actieve auteur

koop ik net van beide raadselsoorten bomen kan ik ze nergens meer terug vinden.
    waar zijn ze terug tevinden zodat ik ze kan plaatsen.

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi ik had net het zelfde, de ene stond wel in inventaris de andere niet (net of je het niet tegelijk kunt aanschaffen) de TG werden maar voor een van de bomen afgetrokken dus ik denk dat je ze om de buurt moet aanschaffen, dan werkt het wel.
    je kunt ze dan vinden in inventaris Links dat pijltje in beeld dan kistje openen en dan bomen aan klikken.

3. eliot66

eliot66 Forumbeginner

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Kan geen bahamarama bomen kopen, meer mensen last van ???

De Groenland

hier ook niet

Laatst bewerkt door moderator: 28 Augustus 2015
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan de bomen voor bahamarama (tikiraadselbomen) kopen via het klokje, de zeppelin, de nieuwsbrief of het rode mandje op bahamarama zelf. Veel succes.:)

5. eliot66

eliot66 Forumbeginner

Ik heb 4 acc's en bij 1 doet hij het maar, de andere 3 krijg ik niet voor elkaar

6. enk52

Heb je ook al even geprobeerd of het wel lukt na opnieuw inloggen?

7. eliot66

eliot66 Forumbeginner

na meerdere keren inlogen en blijven drukken is het uiteindelijk toch gelukt :wuerg:xD

Thx for help m8 :music:

8. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

o_Ok ik heb geen 10 raadselbomen Groenland gekocht maar niet ontvangen, wel zijn er 50 TG afgehaald.
    Heb ze via het klokje gekocht.
    En al verschillende keren opnieuw ingelogd.
    Het lukt niet, wat kan ik nog meer doen?

9. enk52

Fijn dat het gelukt is, succes met de uitkomst:)
    Heb je niet per ongeluk de gewone raadselbomen gekocht? Als ze daar ook niet staan stuur dan maar een ticket naar support. Wel graag je usernaam en id vermelden.

10. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier lukt het ook niet om raadselbomen voor Baha te kopen. o_Ok verschillende keren opnieuw ingelogd. Gelukkig geen TG afgeschreven.
    Op de gewone farm lukt het wel.

Update nu gelukt via het rode mandje.

11. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

Ja sorry ik heb het niet goed omschreven.
    Ik heb dus 10 Tikki Raadselbomen Groenland voor de Baha gekocht.
    en niet gekregen. De andere 10 raadselbomen üele"heb ik wel gekregen.
    Maar bedankt voor je antwoord, ik zal een ticket naar support sturen

12. truus1959

truus1959 Doorzetter

ik heb er ook gekocht maar ik heb er maar van een gekregen aleen van de farmerama en niet van de bahama's
    ik heb nu 7 bomen gekocht van alleen farma terwijl ik er drie gekocht heb van farma en drie van de bahama maar niet gekregen alle 7 van farma.

13. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Groenland bomen lukte hier ook niet. Vele mislukte pogingen maar het ging vlot via het rode mandje op Baha.

14. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Ik kan mijn bomen voor Bahamarama ook niet terug vinden :(

15. lizzy2011

lizzy2011 Gelegenheidsauteur

ook ik kan de tiki raadselboom niet terug vinden

16. LadyPig73

LadyPig73 Regelmatige auteur

• Dubbelposten is niet toegestaan. Wil je de volgende keer de "bewerk" knop gebruiken?
    Bij zijn ze ook niet in mijn inventaris verschenen. Op de farm gaat het wel goed, maar op het eiland niet. Ik had er 15 gekocht, maar dacht dat ik iets niet goed had gedaan. Nog 15 gekocht, maar ook deze staan niet in de inventaris.

Het goede nieuws is dat er ook geen TG zijn afgeschreven. Via het rode mandje lukt de aankoop wel

Laatst bewerkt door moderator: 28 Augustus 2015
  17. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

De groenland boom lukt hier ook niet. Mandje, zeppelin en het bord geprobeerd maar helaas. o_Ok niet met F5 of meerdere keren opnieuw loggen. Ga ervan uit dat het wel goed komt.

18. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

19. LadyPig73

LadyPig73 Regelmatige auteur

Sorry Ron, maar die oplossing werkt ook niet. Probeer net 3x om via het winkelmandje op de farm stekjes te kopen, maar er gebeurt niets. o_Ok via de eventtimer lukt het niet. Via het scherm in de stad is het wel gelukt.

20. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De problemen zijn opgelost.
    Dit draadje gaat op slot zodat eventuele nieuwe problemen beter zichtbaar worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.