bomen

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 10 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi.

hier staan al mijn bomen in een keer allemaal op twintig uur te gaan?? behalve de appelboom is dit nieuw?

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Geen last van Bij mij tellen ze netjes af......
    en je weet wat ze je dan altijd aanraden xD (cookies en flash cache legen;))

3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

appelboom duurt geen 20 uur maar 12 uur

4. popje4

ok sorry dat bedoel ik ook niet. als ik in de schuur kijk.... staan daar mijn bomen al die bomen geven 20 uur aan....nog 20 uur?
    das toch raar anders staat er toch ook altijd de tijd die de boom nodig heeft om te groeien na plaatsing..
    en ja de appel boom geeft als enige 12 uur aan??
    dus nu is de tijd van elke andere boom in een keer twintig uur??

5. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

zover ik weet duren alle gewone bomen 20 uur op de appel na en de kastanje
    de xl bomen 18 uur behalve de appel
    en de xxl 12 uur behalve de appel

heb effe in mijn schuur gekeken en daar staan altijd de tijden bij ,dat zijn de uren hoelang ze duren als ze geplaatst worden

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

De standaardtijd van bijna alle bomen is inderdaad 20 uur, de xl uitvoering doet er dan 18 uur over en de xxl 12 uur.
    Zie ook de faq van de bomen.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-farmerama-bomen.8347/

7. popje4

dank je dat was me dan nog nooit opgevallen :oops:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.