bomen weg

Discussie in 'Help archief' gestart door babs5610, 11 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs5610

babs5610 Forumleerling

Gisteravond heb ik 2 volle arboretums verwijderd van mijn woelige weide. De bomen die daar in zaten zijn niet in mijn inventaris terecht gekomen. Ik mis in ieder geval de pruimen XXL. Wat er verder in zat weet ik niet.
    Ik heb geprobeerd een bericht aan support te sturen, maar dat lukte niet. Er was geen knop verzenden. Het leek wel alsof de onderkant van dat bericht ontbreekt. Verder naar beneden scrollen kon niet.

Edit:
    Er is denk ik iemand op mijn farm geweest, want er staat opeens een extra arboretum. Wil die mod even via een duifje contact met me opnemen? Er is vermoedelijk iets niet goed gegaan.

Laatste bewerkt: 11 Maart 2021
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Nou dat zullen wij niet zijn geweest, wij zetten niet zomaar dingen op je account.

Dat je geen ticket naar support kon sturen was waarschijnlijk omdat je bericht nog niet lang genoeg was. Je moet meer tekst toevoegen om een bericht te kunnen versturen, een beveiligingsoptie tegen mensen die voor de lol zoveel mogelijk berichten naar support willen sturen.

3. babs5610

babs5610 Forumleerling

Dank voor je antwoord Klaartjuh.
    Blijkbaar was ik dan behoorlijk in de war, terwijl ik bewust een dag gewacht had met mijn bericht en meerdere keren opnieuw ingelogd had. We zullen het maar op lockdown gekte houden. Dat gaat vanzelf een keer over.
    Lengte van bericht zou kunnen, zelf vond ik het al langdradig. Een volgende keer zal ik proberen een groter ei te leggen.

-matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.