Boerenrad

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door klakje, 2 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klakje

    klakje Oudgediende

    Graag zou ik zien dat er in plaats van alruin en kruidendrankje waarvan ik inmiddels 160.000 stuks heb. bv. tegoedbon voor 1 keer de wolkenrij oogsten.
     
    -tonio76- en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb van alruin 214.000 op voorraad Kruidendrankje kun je gewoon gebruiken als je de spa hebt maak dan Mango sinaasappel smooty dan kan je sneller levelen op het eiland
     
    -tonio76- en simmeke54 vinden dit leuk.
  3. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Omdat dit meer een idee is dan feedback heb ik hem even verplaatst naar Update en Ideeen
     
    -tonio76- vindt dit leuk.
  4. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ik snap topic steller, in het rad draai je ook dingen waar je (nu) niets aan hebt. Ik heb de ambachten( behalve bakkerij) niet vrij gespeeld en dat ga ik ook niet doen. Dat is een bewuste keuze van mij. Maar ik draai wel veel ambachtsproducten aan het rad waar ik dus niets aan heb. o_Ok uit de kistjes krijg ik ambachtsproducten. ( 160 duizend ambachtsproducten heb ik nog niet...nog niet)

    Ze staan in de schuur te verstoffen. Op de markt kun je er niets mee, op ruil event ook niet...misschien kan BP eens nadenken over het gebruiken van deze, voor sommige van ons nutteloze items in de recyclomat of op een soort doc marigold voor ambachtsproducten of iets waar je wel wat mee kunt.

    Of kijk of het mogelijk is dat je alleen producten draait van ambachten die je hebt vrij gespeeld.

    Op de markt zullen ze wel niet komen maar dat zou helemaal tof zijn, gereedschap en ambachtsspullen op de markt
     
    -tonio76- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Waar je de 1 een plezier mee doet heeft de ander in overvloed. Het boerenrad is er om kleine prijsjes/beloningen te krijgen met af en toe kans op een wat groter prijsje/beloningen.
    In het verleden zat er ook water en mest in dat is al gewijzigd omdat dit niets toe voegt ik schat zo in dat ze de ambachtsproducten er niet ook uit gaan halen. Zeker beginnende boeren die de ambachten net vrij hebben zijn er blij mee of mensen die actief handelen op de markt met de ambachten of ze gewoon graag gebruiken.

    Zie het rad als een extra iets wat soms leuker is dan de andere keer het kost je immers niets om te draaien.
    Prijzen die afhankelijk zijn wat de speler heeft vrijgespeeld terwijl ze al in het beschikbare level zijn gaat sowieso al niet gebeuren.
    Dat zal veel mankracht en geld kosten en dat kunnen we beter besteden aan belangrijkere spelontwikkelingen.
     
    -tonio76- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. klakje

    klakje Oudgediende

    Misschien toch dat ze er als klein prijsje, 1 keer wolkenrij oogsten bijdoen. Ik weet ook dat er verschillende zijn die hier ook niets aan hebben. Iedereen tevreden maken kan toch niet.
     
    -tonio76- en Sintra98 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Aangezien de zaaiknecht ook in het gewone rad zit, zouden ze dat met de andere losse direct ingaande knechten ook kunnen doen. De zaaiknecht wordt toch zo vaak gedraaid dat ook spelers die knechten kopen daar vaak scheefgroei zien ontstaan.
     
    -tonio76- en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. annwei

    annwei Veteraan

    Misschien is het een idee dat ze speciale KC maken van bijvoorbeeld een kwartier, waar je alleen mee kan oogsten en zaaien. (Moeten dan wel op een zelf gekozen tijd inzetbaar zijn omdat ze maar kort duren.) En als deze nu eens in het gewone boerenrad te winnen zijn..... i.p.v. de vele ambachtsproducten (alruin, bloemendraad, enz.)

    Sowieso mag er wel iets meer afwisseling per draai zijn, vaak veel dezelfde prijsjes per draai.
     
    -tonio76- en Sintra98 vinden dit leuk.
  9. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    heb ik toch weer een leuk idee, als we nou tijdens event met drops aan het boerenrad een bonus kunnen draaien waarmee we 50% meer drops krijgen voor het lopende event :D dan zouden meer boeren en boerinnen de events uitspelen, en minder klagen over de moeilijkheid van events xD
     
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    leuk hoor -tonio76- misschien, als dat teveel gevraagd is, 1 dropje mogelijk bij een draai.
    dit in plaats van zout, geleisuiker, alruin of, 'k weet niet welke ambachten?

    super bedacht. ik doe zeker mee met deze suggestie. :D

    misschien moet dit verplaatst worden naar de ideeënpool

    wil en modje dit dan doen?? alvast bedankt
     
    -tonio76-, Sintra98 en gelderblom vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh dat vind ik wel weer een heel leuk idee van Tonio :inlove:

    En helemaal niet slecht voor BP ook, want dikke kans dat het de verkoop van tickets meer stimuleert dan dat eeuwige zout (waar ik ook best blij mee ben hoor, daar niks van)
     
    Sintra98, harm-jan70 en -tonio76- vinden dit leuk.
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dankjewel Catje voor het verplaatsen
     
    -tonio76- vindt dit leuk.
  13. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    zou toch leuk zijn een drop aan de molen draaien, en met events zo als die van het pool-event waar we geen drops aan buren kunnen sturen zou dat wel leuk zijn maar dat is denk ik voor de toekomst
    maar dan zouden bij de gewone draaien 1 drop te winnen zijn en bij de party draaien 10 drops te winnen, zou aan beide kanten zowel bij BP als bij de boer(inn)en vreugde kunnen brengen
     
    schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.