Boerenrad in 1x openen

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door Yzaura, 27 Mei 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik zou graag een snellere oplossing erbij krijgen voor de molen... Ik krijg (zonder de draaien die je soms van Bommel krijgt) elke 2 dagen gemiddeld 75 gewone, groene draaien bij elkaar. Het kost nu 15 minuten staren naar het rad om die op te maken. Ik zou heel graag een knop krijgen om alle draaien in 1x te gebruiken net zoals je kisten in 1x kunt openen!!! Dan kunnen de mensen die graag naar het rad turen dat nog steeds doen en dan kan ik gewoon die draaien in 1x openen.
    Wat vinden jullie daarvan?

    Ik heb ooit de tip gekregen dat je draaien ook kunt openen vanuit het menu met de sier items en dan met escape de draai animatie onderbreken. Helaas worden dan op mijn laptop de gewonnen BD of andere dingen niet bijgeschreven op mijn account. In de geschiedenis zie ik dan wel dat ik iets zou hebben "gewonnen" maar mijn saldo is niet verhoogd omdat dit pas op het einde van de draai gebeurt. Op die manier gooi ik mijn draaien ongebruikt weg. Werkt dit voor jullie wel?
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik ga via het vaasje naar de draaien en gebruik dan inderdaad de Esc-knop om telkens terug te keren naar de inventaris. Op die manier kan ik sneller de gratis draaien wegwerken.
    Als ik wil zien wat ik heb gedraaid, kijk ik bij "Gewonnen prijzen" in het Prijsoverzicht bij het Rad. De gewonnen BD etc. wil wel eens wat langer duren voordat die zichtbaar zijn, maar ze worden echt wel bijgeschreven. Je kunt het spel verversen om dit sneller te laten weergeven. Dit is volgens mij gewoon een weergave, die wat meer tijd nodig heeft om bij te werken.
    Als er een bonusprijs in het Rad zit, zowel bij de gratis als bij de partydraai, dan wacht ik meestal even tot het rad volledig is uitgedraaid. Dit om direct te zien of ik de bonus heb gedraaid. Dat is namelijk voor mij een beslissing om wel of niet verder te gaan met draaien...:music:
     
    Yzaura en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    ah, vandaar! Ik heb het nu geprobeerd en het scherm ververst en inderdaad is het toch bijgeschreven. Het zou nog steeds handiger en sneller zijn om alle draaien in 1x te kunnen openen.
     
    popje4 en Borkie vinden dit leuk.
  4. harriejose

    harriejose Forum freak

    Super tip, bedankt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Het zou handig zijn dat je er bijv 10 tegelijk kan draaien'.
     
    Yzaura vindt dit leuk.
  6. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Zou al helpen als net als bij Ingrid(bijl werpen), de animatie uitgezet kon worden.

    Zelf ga ik naar de molen, start de draai, druk escape, en ga dan weer naar de molen toe.
    Zeker als ik alle kisten heb geopend dan ben ik daar idd een mooi poosje zoet mee.
     
  7. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Dit is een bekend idee en een bekend probleem. Vooralsnog zijn er nog geen veranderingen gepland voor het Boerenrad, maar weet dat we jullie vragen wel doorgeven.
    Voor nu sluit ik dit topic omdat het geen nieuw idee betreft.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.