Boerenrad geen boekingen extra partytickets

Discussie in 'Help archief' gestart door daveek1980, 27 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daveek1980

daveek1980 Gevorderde

Hallo Heb zojuist 475 keer aan het boerenrad gedraaid. 6 keer heb ik 2 maal partytickets gewonnen. Deze zijn niet bijgeboekt. Hetzelfde aantal ook niet bij de laatste keer.
    Dus ik heb 24 partytickets tegoed. Graag ontvang ik deze z.s.m.
    Groet,

Daveek1980

2. harriejose

harriejose Forum freak

Gebeurt hier ook regelmatig.Er worden geen aan het rad gewonnen partytickets bij geboekt.

3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik zou even een ticket doen naar support als ik jou was. Hiervandaan kunnen ze toch niks zien dus om nou meteen te gaan roepen om genoegdoening heeft echt geen zin. Met een ticket kunnen ze in je account en dan zien ze precies hoe en wat en dan komt er vast wel een oplossing.

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Er hier over mopperen heeft inderdaad geen zin. Vanaf hier kunnen en mogen wij niet op accounts kijken. Dat kan alleen support.
    Bij boekingen van BD en tickets blijken deze echter meestal wel geboekt te zijn, alleen vindt de weergave van het boeken vaak eerder plaats dan het rad is gestopt met draaien, vaak denken spelers daarom dat ze niet geboekt zijn.
    Maar om het echt na te laten kijken is een ticket naar support de enige route.
    Daarom hier een slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.