Boerenrad draaien

Discussie in 'Help archief' gestart door Peetstop, 5 Juni 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetstop

Peetstop Gelegenheidsauteur

Hi,

Ik heb een vraagje. Geen idee of dit hier de juiste plek daarvoor is maar dat hoor ik dan wel.
    Ik had overigens eerst bij de FAQ Boerenrad gekeken maar daar stond niets hierover vermeld.

Sinds kort zie ik bij het boerenrad behalve de gewone, groene draaien, eronder "gouden" tickets met een nummer erbij verschijnen.

Kan iemand mij vertellen wat dit is en hoe ik deze gebruik? Ik kan ze iig niet actief zelf aanklikken, lijkt.

Ik heb een screenshot hierbij gevoegd maar weet niet of die het doet..

Groet,
    Dani

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Lange tijd geleden konden we meer dan 100 groene draaien op voorraad hebben. Dat is toen veranderd naar maximaal 100.
    Als je op dat moment meer dan 100 groene draaien op voorraad had, zijn de extra draaien als voorraad opgeslagen, dat zijn die gouden draaien.
    Je kunt ze gebruiken, door de gewone 100 helemaal op te maken, en dan verder te draaien aan het rad. Dan zal je zien dat ze van de gouden worden afgetrokken.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. Peetstop

Peetstop Gelegenheidsauteur

Oh is dat alles. Nou mysterie opgelost, dank je wel farmermikkie!

-matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.