Boerenrad draaien

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door N0uk, 15 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. N0uk

    N0uk Forumleerling

    Misschien een idee dat je in de boerenrad draaien dat je het aantal kan instellen per keer dat je draait. dat met een draai meerdere draaien kan doen. dan je bijvoorbeeld 5 keer tegelijk kan draaien. het loopt toch snel op steeds.
    N0uk
     
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Goed idee
     
    Sintra98 en -tonio76- vinden dit leuk.
  3. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    :D Leuk Idee eindelijk een mede stander gevonden.
    Alleen 5 draaien tegelijk o_O zag aan het boeren rad namelijk maar 4 wieken staan, dus zou voor een keuze of instelbare aantal gaan.
    heb even een kleine berekening erop losgelaten
    stel dat je 99 gewone draaien heb staan en je wil deze gaan wegdraaien dan zou ik voorstellen om een keuze te laten maken hoeveel wieken je wil gebruiken om je draaien weg te draaien 1, 2, 3 of 4 wieken zodat je sneller door je 99 draaien heen kan gaan nu kost het nogal wat tijd om alle 99 draaien weg te spelen
    99 draaien van de molen weg spelen zou dan als volgt kunnen:

    1 wiek = 99 x draaien ( zoals het nu is)
    2 wieken = 50 x draaien ( 49 draaien x 2 prijzen + 1 draai x 1 prijs)
    3 wieken = 33 x draaien ( 33 draaien x 3 prijzen)
    4 wieken = 25 x draaien ( 24 draaien x 4 prijzen + 1 draai x 3 prijzen)

    dus de mogelijkheden zijn er wel om dit in het spel als keuze te laten inbrengen, dus ik zou al voor stemmen
     
    Laatste bewerkt: 27 Februari 2020
    Tuintje57, Sintra98, .Kiko17. en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. tonkelaar62

    tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

    Ik loop al een tijdje met het idee rond om dit eens in de ideeën poule te zetten, maar het hoeft niet meer want jij hebt het al gedaan ;) Ik zou heel graag zien dat we kunnen kiezen voor 1 draai of 10 tegelijk te draaien. Moet toch niet zo moeilijk zijn het is toch random de cadeautjes die je krijgt
    Het gaat zo vreselijk traag op dit moment, en zeker met al die kisten met party draaien die je in je voorraad hebt...
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je kan je draaien anders heel snel opdraaien, ga naar het blauwe vaasje, klik daar een draai aan en klik dan om te draaien op het rad en klik dan op de knop esc. Je komt dan weer terug bij het blauwe vaasje en je zal zien dat je dus gewoon hebt gedraaid en de prijs is bij geboekt, dan weer op draai klikken en draaien en esc etc etc
     
    -farmerbert-, Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  6. -farmerbert-

    -farmerbert- Junior expert

    Super tip! Dit scheelt een hoop tijd:)
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.