boerenmarkt

Discussie in 'Help archief' gestart door Roadrunner14, 3 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ligt het aan mij of word het aanbod/verkoop steeds minder! Ik zag dat er vanmorgen al bepaalde produkten/gewassen/boomvruchten/dieren niet meer in aanbod zijn, en vanavond wou ik weer even rondkijken en er staat steeds meer leeg. Net of er niks meer aangeboden word? Ik dacht toch maar even vragen of er meer boer/innen zijn die dit ook opvalt.
     
  2. -Remy2013-

    -Remy2013- Forum prof

    het gene wat ik meestal koop is veelal wel aanwezig alleen de prijzen wat men er voor vragen
    zijn ronduit belachelijk maar das meer een persoonlijk iets denk ik:oops:;)xD
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  3. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Iedereen wil geld verdienen natuurlijk:p, Maar ik zie al dagen lang dat veel is uitverkocht, vooral bij fokdieren, maar ook bij dieren e.a.
    Ik heb dit nog nooit zo gezien,Je zou denken dat er een Quest zou zijn waar veel word gevraagd maar dat is het ook niet, of dat veel mensen gestopt zijn met spelen of problemen hebben met het spel! Zeg het maar!
    Maar ik zal wel de enige zijn die het ziet, aangezien de reactie,s:(;)
    Deze topic mag wel een slotje op
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.