boerenduiten en gratis draaien ontvangen

Discussie in 'Help archief' gestart door Borkie, 11 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Toen ik vanmorgen opstartte, kreeg ik een pop-up dat ik een groot aantal boerenduiten had ontvangen. En ik heb eigenlijk geen idee waarvan...o_O

Dacht eerst mss een verrekening ergens van... heb het de laatste tijd errug druk en niet alles in het snotje...xD

Maar toen ik net bij het rad kwam, zag ik dat ik ineens 22 draaien had terwijl ik er maximaal 20 mag hebben... ik weet haast zeker dat ik er 10 had. Ik zorg er namelijk altijd voor dat ik maximaal 10 bewaar, zodat ik niet over die 20 heen ga... Ik snap het niet meer...:oops:

Iemand anders die hetzelfde heeft ervaren? :music:

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Die bd zijn waarschijnlijk van de niet geopende sok, van het weekend dat we 's avonds niet meer op de farm konden komen.

Borkie vindt dit leuk.
  3. Borkie

'Dat klopt idd... zie dat daar geen plusje meer bij staat en het is hetzelfde aantal bd. Had daar nog niet zo gauw aan gedacht, bedankt mikkie! :D
    Wat de gratis draaien betreft, zouden die mss dan toch van de geopende kisten gekomen kunnen zijn... alhoewel ik van mening ben dat ik daar goed heb opgelet. Maar ja, zoals ik al zei... heb het errug druk de laatste tijd en ben best wel moe, dus zou toch minder oplettend geweest kunnen zijn;)

farmermikkie vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ze kunnen niet van de kisten zijn, die gaan niet verder dan 20. Ik ben even kwijt welke wel zorgen dat het aantal boven de 20 komt. Dat zou wel eens een jackpotitem kunnen zijn. En de kistjes tot 20. Sommige geven 3 draaien in 1x, dus ik zou beter opletten bij het kistjes openmaken.

Borkie vindt dit leuk.
  5. Borkie

Weet haast zeker dat ik bij het openen van de kisten goed heb opgelet, want dan draai ik meestal tussendoor aan het rad om weer richting de tien te gaan. Maar ik heb inderdaad niet gedacht aan de sieritems die gratis draaien geven en de wolkenrijen... mss dat het een optelsom daarvan is.:music:

Bedankt voor het meedenken, mikkie en Coco!:D
    Mag wat mij betreft slotje op...;)

farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De teller gaat in principe niet verder dan 20, ook niet via items op het land en wolkenrijen.
    In een van de laatste nieuwe questen kun je vrije draaien verdienen en daar is het maximum (nog niet) doorgevoerd.
    Staat wel op de rol om ook daar de maximumregel te hanteren dus binnenkort is het ook daar oppassen dat je niet inlevert als je te weinig ruimte hebt voor gratis draaien.

Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.