Boeren rad ?

Discussie in 'Help archief' gestart door bibi9999999, 2 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Is er tegelijk met het party rad ook een event voor de normale boerenrad?
    Er stond nml een vogelhuisje bovenaan en later ook de feniks en nu iets over een extra zilveren slot?

edit ..... gevonden stond onder de nieuwe f.a.q. nog een regel dacht ff mijn computer is op hol geslagen..... maar die prijs van extra zilveren slot kon ik niet in de nieuwe tabel terug vinden
    ps er staat dat de kans om deze te winnen klein is maar dan heb ik zeker geluk feniks en roze vogelhuisje beide gewonnen. (uit 20 draaien) Zelfs het nieuwste draakje kwam voorbij.....

Laatste bewerkt: 2 Juni 2017
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Vroeg me ook af of dat alleen voor het event is of dat dit zo blijft, vind het rad wel leuker zo. Had hier zelfs het draakje van het normale rad :) Dat zilveren slot is +1 gewas voor een bepaalde tijd en dat word dus in een zilveren slot gezet.

Borkie vindt dit leuk.
  3. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Jammer dan want ik heb op het moment alleen maar stallen staan Weten we dat voor een volgende keer :)

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.