boerderijsterrenpakket

Discussie in 'Help archief' gestart door breston18, 11 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breston18

    breston18 Forumkenner

    Heb dat boerderijsterrenpakket gekocht, maar als ik iets op de wolkenrij wil plaatsen word ik steeds naar dat pakket verwezen?
    Snap dat ik eerst dat ei moet laten uitkomen denk ik, maar wat moet er dan op de rest?
    Snap er ff niks van, hij geeft ook niets aan!!
     
  2. mmans

    mmans Forum-hertog

    Heb je het goede pakket gekocht? Er zijn er nu 2 tegelijk in de aanbieding gekomen!
    Bij beide krijg je een ei van een lieveheersbeessie.
     
    Sintra98 en breston18 vinden dit leuk.
  3. breston18

    breston18 Forumkenner

    Zijn idd 2 verschillende met ieder een eigen wolkenrij, maar na de 2e gekocht te hebben kon ik ze beide inrichten.
    Vind het toch vreemd, dat ik die ene niet in kon richten, je kan toch niet verplicht worden beide te kopen om ze in te richten??
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. mmans

    mmans Forum-hertog

    lijkt me eigenlijk ook niet :(
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zie eigenlijk maar 1 aanbieding met dat lieveheersbeestje.
    Wel bij het klokje en ook via de nieuwspagina. Maar dat zijn hier precies dezelfde aanbiedingen, beide genaamd Boerderijlegende-pakket.
    Hoe heet jullie tweede aanbieding?

    En ik vraag me ook af, of de +3 op bomen en gewassen direct ingaat, wanneer je dit pakket aanschaft. Dat zou wel een slechte timing zijn met een event morgen met 6 akkers stallen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. breston18

    breston18 Forumkenner

    Idd gaat gelijk in, dat valt me wel tegen, maar er zijn echt 2 verschillende aanbiedingen
     
    Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    via de nieuwspagina zie ik boerderijsterrenpakket en boerderijlegende-pakket
     
    Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dank voor jullie reacties.
    Ik heb er maar 1 staan bij de nieuwspagina, dus ik vermoed dat ik boerderijsterrenpakket al een keer heb aangeschaft.

    Het pakket kan nog ruim 3 dagen aangeschaft worden, dus dan wacht ik maar even met aanschaffen vanwege die +3 op bomen en gewassen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik heb hem helemaal niet staan helaas
    Maar die 3 plus bomen gaat niet gelijk in hoor kan je zelf voor kiezen kost ook geen slot
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hoe weet je dat, als je hem niet hebt gekocht?
    Ik ken geen booster of bonusitem dat zowel +3 op bomen als op gewassen geeft. Dus ik vermoed dat het wel degelijk direct ingaat.

    breston schrijft hierboven dat hij/zij hem gekocht heeft, en de bonus wel direct inging.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  11. breston18

    breston18 Forumkenner

    Idd, heb ze beide gekocht en zijn beide gelijk in gegaan
     
    Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nee hoor ik heb er nog 1 in mijn inventaris staan vandaar gaat pas in als je hem aanklikt en is geen slot

    Jammer dat er geen nieuwe bij komt met zo een bonus is supermooi
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Sorry, maar ik heb echt mijn twijfels. Hoe heet die dan?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ben je niet in de war met de Inkomstenbonus voor gewassen? Die ziet er zo'n beetje hetzelfde uit, qua plaatje.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    En oogstbonus boom, die geeft ook +3. Maar dat is niet dezelfde als we nu bij dit pakket krijgen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. breston18

    breston18 Forumkenner

    Iedereen mag alles in twijfel brengen, maar deze zijn gelijk in gegaan.
    Als dat niet de bedoeling was zou ik het graag van een moderator horen en de bonussen in mijn inventaris krijgen.
    Had ze ook liever beschikbaar gehad tot het moment dat ik ze wilde inzetten.

    enne ben een zij

    Groetjes Marij
     
    Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De oogstboosters bij deze pakketten gaan gelijk na de aankoop in. Dat heb ik even nagevraagd aangezien wij verder geen informatie of aankondiging over/van deze pakketten hebben.
     
    Sintra98, breston18 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. breston18

    breston18 Forumkenner

    Dank je, mag een slotje op
     
    Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.