bloemisterij

Discussie in 'Help archief' gestart door anemoontje, 26 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anemoontje

anemoontje Forumbeginner

Ik had de jammakerij
    heb via de sterren de spa erbij gekocht en via renzo de bakkerij

als ik nu in de ambachtswijk kom, staat de bloemisterij in de steigers waarvan ik ook de quest kan doen

hoe kom ik nou opeens aan de bloemisterij? ik heb hem niet gekocht, dat weet ik zeker

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat klopt. Je had als 1e de jammakerij. Met Renzo heb je de bakkerij erbij genomen. Zodra je deze 2 ambachten in fase 3 hebt krijg je dan automatisch de 3e er gratis bij. In jouw geval dus de bloemisterij. Voor andere spelers ligt het er net aan welke ze als 1e hebben gekozen en welke als 2e bij Renzo. Zodra je dan bij de 2 ambachten die je hebt in fase 3 aan beland krijg je automatisch de 3e. (Dit geld dan alleen voor de jammakerij, bakker en de bloemisterij) De andere ambachten moet je in de boom in het bos vrijspelen.

3. anemoontje

anemoontje Forumbeginner

ach ja klopt helemaal

nu je het zo zegt, heb ik dat inderdaad ooit eens gelezen maar niet meer bij stilgestaan.
    heb inderdaad de bakkerij nu ook op 3 net dus vandaar ....

heel erg bedankt voor je reactie. Top!

van mij mag er dan ook weer een slotje op

-Coco1968- vindt dit leuk.
  4. fairie

fairie Commandant van het forum

Graag gedaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.