Bloemenfinale

Discussie in 'Help archief' gestart door Frodootje, 27 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frodootje

Frodootje Forumleerling

Als deze maand de bloemen uit het rad verdwijnen, is de kans aanwezig dat ik mijn wolkenrij niet compleet krijg. Helaas dan weer een grijze rij erbij.

Wordt het dan mogelijk om bloemen te ruilen bij het ruilevent of kunnen ontbrekende bloemen later bijgekocht worden?

2. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Of dat de mogelijkheid er is om die wolkenrijen niet te zien.
    Net zoals het vervelend is dat de wolkenrijen die je kan kopen ook al in de lijst staan.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Op dit moment is niet bekend of die mogelijkheid er gaat komen.
    De kooprijen staan er maar tijdelijk in. Als je ze niet koopt verdwijnen ze weer. Bij rijen die je niet vol hebt zou je er voor kunnen kiezen ze onderaan te zetten.

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Volgens mij bedoeld Ard die blauwe rijen. Die stonden eerst achteraan met daarachter de rijen van de boom die om de 30 uur geoogst moeten worden. Nu alles op een andere volgorde is gezet staan ze niet eens meer netjes bijelkaar. En ze beginnen bij mij nu op de 3e bladzijde van de ep rijen.

5. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Omdat het niet meer over de bloemen gaat, zal ik mijn "ergernissen" over de wolkenrij maar niet allemaal gaan benoemen. Maar elke keer staat alles in een andere volgorde. Verder vind ik of het nu om een wolkenrij gaat die je kan kopen, of die je kan verdienen (zelfs de wolkenrij van de tractor staat er al bij, zonder dat ik deze heb vrijgespeeld) je zou moeten kunnen verbergen.
    Maar het is erg van het onderwerp af.

En ik kan niets onderaan zetten in de wolkenrij want ik kan alleen mijn favorieten maar indelen en niet de hele list. (en om nu meer dan 50 wolkenrijen favoriet te noemen)

6. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Ik heb allang alle bloemen, behalve de discoroos. Ik zou het schande vinden dat ik deze rij niet kan afmaken. Dat men ooit eens moet stoppen; ik kan erin komen, maar nu zijn ze weer met die vogelverschrikkers bezig. Dat moet toch ook eens een keertje stoppen dan. Het mag en het kan, als er de mogelijkheid bestaat om op een andere manier die rij vol te krijgen. Ik wil best voor die bloem betalen.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De rij van de vogelverschrikkers is ook al vol, en de volgende rij is het eerste item al van gezien. Het enige wat te hopen is, is dat de bloemen straks te ruilen zijn. Maar aangezien dat niet zeker is, ga ik dit weekend niet proberen om dubbele bloemen te scoren.
    Wanneer de volgende na ongeveer een jaar vol is, zullen de vogelverschrikkers er inderdaad ook wel uitgaan. En zo gauw ik weet dat de bloemen te ruilen zijn, heb ik er ook vertrouwen in dat de vogelverschrikkers te ruil zullen komen als ze er eenmaal uit zijn.
    Tot die tijd wacht ik wel op de nieuwe rij.

Gozertje, BoerAnnelies en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

als de bloemen te ruil komen heb ik er genoeg om te ruilen

Gozertje en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  9. Gozertje

Schitterend! :D Ik schrijf je naam even op een spiekbriefje. Ik heb nog 32 tickets, maar momenteel is er geen bloem te winnen, wat wel raar is.
    Jij hebt meer geluk hoor... ;)

10. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Idem. Ik had een pakket van 120, met als enigste bloemprijs 1 discoroos. Het geeft te denken....

Niet dat ik voor de bloemen speelde, maar wel voor de vogelverschrikkers...die vielen bij bosjes uit het rad... Daar komt voorlopig geen stof op. xD

Gozertje vindt dit leuk.
  11. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Ik wacht met smart op de lupine :)

12. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

hier ook .... al maaaaanden

beereekhoorn vindt dit leuk.
  13. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Ik heb gelukkig vorige week EINDELIJK de laadbloem gewonnen in het rad. Dat was de enige die ik nog moest hebben. Ik zat al te hopen op de mogelijkheid om deze ooit via een ruilevenement te kunnen bemachtigen maar dat is gelukkig niet nodig meer. Wat heeft dat vreselijk lang geduurd zeg! Voor iedereen die de rij nog niet compleet heeft: veel succes, ik hoop dat het jullie alsnog gaat lukken!

farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  14. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Heb verschillende partydraaien gedaan, maar nog steeds is de discoroos niet voorbij gekomen.
    Ik hoop hem echt nog een keer te krijgen, blijf maar met de grijze staak zitten :oops:

15. Gozertje

Ik mis eveneens de discoroos, al héél lang. Het rad, dat een kansspel zou moeten zijn, is het dus niet. Er is geen enkel onderdeel in het spel dat zo duidelijk gemanipuleerd wordt. Daarom is het is ook een van mijn grootste ergernissen in het spel.

Boer.Piet vindt dit leuk.
  16. neva1

neva1 Forumkenner

Er zijn een hoop spelers die er boos en teleurgesteld over zijn en dat het je spelvreugd bederft is gewoon echt jammer, het gaat er hier niet meer om of je erg hard gewerkt hebt of tactisch gespeeld hebt maar of je genoeg geld hebt om PT te kopen ( er zijn spelers die 200 keer moesten draaien om dat ene bloempje binnen te halen!) 2 jaar geleden was er ook zoiets en dat was toen de druppel voor mijn gezin ,die zijn toen met hun accounts gestopt en er ook nooit meer op geweest. ik hou nog steeds van dit spel maar..... ik raak de boosheid hierover maar niet kwijt. Is er al gecommuniceerd met BP hierover?

theindoo en Boer.Piet vinden dit leuk.
  17. theindoo

theindoo Gelegenheidsauteur

Vast wel....je kunt je hierbij wel afvragen of het vruchten afwerpt dat het doorgegeven wordt...Persoonlijk denk ik niet dat het enige uitwerking heeft.

18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

hier ook al maaaaanden aan het wachten op de lollige lupin.....:(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.