Bloemen (en vogelverschrikkers) aan het rad

Discussie in 'Overig archief' gestart door theav71, 16 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Kan BP niet een optie in het rad maken dat je kan aanvinken dat als je een bloem of vogelverschrikker al hebt gewonnen dat deze dan wordt vervangen door een andere prijs? Ik vind het leuk om aan het rad te draaien en heb dus geen geduld om elke keer maar te wachten tot er wel iets staat wat ik kan gebruiken en afkopen vind ik ook zonde van mijn geld. Heb dan liever wat supermest of zo. Ondertussen staan er al aardig wat bloemen in de inventaris (tijd is van sommige niet gunstig of heb items staan die meer geven) en kan daar nu dus niks mee doen behalve waarschijnlijk aan BP verkopen. Of misschien kan er bij BP eens worden aangedrongen dat de volgende keer ze wel te ruil zijn. Een andere optie zou zijn een speciaal veld waar alleen deze dingen kunnen worden geplaatst zodat ze nog nut hebben.

farro, Cornelly52 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier kan ik het wel mee eens zijn. Vond het ook jammer dat ze niet te ruil waren.

Cornelly52 en dutchboy vinden dit leuk.
  3. yvon61

yvon61 Forum-analist

Ik ben juist blij met al die bloemen. Ze staan allemaal op de siertuinen en aangezien ze maar een kwart veldje innemen, heb ik nu meer punten dan met de gewone items. o_Ogst 2x per dag als alle extra,s aan staan en dat geeft heeeel veel ep/bep.

ymked55, Cornelly52 en dutchboy vinden dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik heb de siertuinen vol staan met dingen die mij meer ep/bep geven dus ze komen bij mij in de inventaris terecht. Vind het ook zonde om ze op bahamarama zelf te zetten, wil tenslotte ook wel gewas, dieren en boomvruchten kunnen kweken.

ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Die optie zou wel handig zijn. Ik wacht nog op de Zingende tulp, maar gister en vandaag een bloem in het rad die ik al heb. Van de vogelverschrikker heb ik nog maar 1 maar ik bewaar de draaien voor de tulp. Maar afkopen voor TG voor de laatste bloem zou ook niet erg zijn.

Cornelly52 en dutchboy vinden dit leuk.
  6. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Niet alle bloemen kan je op in de siertuin plaatsen, ik heb er eentje met een verbodsteken erover.
    Voor BP telt alleen het geld (zij moeten ook leven natuurlijk), en ik ben wel eens benieuwd hoeveel niet kopende spelers die rij al vol hebben. Het rad is ook niet eerlijk. Je hebt 12 kansen, als één bloem 12 maal is verschenen moet je die statistisch gezien éénmaal kunnen draaien. Niets is minder waar. Ik hou al mijn gekregen tickets vast, juist voor die bloemen. Het rad wordt gewoon gemanipuleerd. o_Ok het rad waarvan je de kansen krijgt iedere dag, wordt niet eerlijk gespeeld.

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ze zijn wel allemaal te plaatsen, alleen een deel ervan alleen op schateiland.

Sintra98, Cornelly52 en dutchboy vinden dit leuk.
  8. fablim

fablim Oudgediende

Hier ben ik het helemaal niet mee eens!
    Ja het klinkt misschien gek, maar het blijft een extraatje.
    Soms heb je met touwtje trekken op de kermis ook dat ergeen leuke knuffels te winnen zijn, dan loop je de stand voorbij. Een volgende keer zijn er wel leuke dingen te winnen en dan waag je een gokje.
    Dat is het spel, de kans

ymked55, Sintra98, bommelbij en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Ik ben zo'n geluksvogel dat ik alle bloemen en drie vogelverschrikkers heb.
    Maar nu een rare vraag, die Pogo springt als een gek op en neer, leuk:D maar bewegen die andere twee nu nooit eens?
    Soms staar ik er een hele tijd naar maar beweging heb ik bij die twee luiwammessen nog niet gezien:(
    Moet ik nu nóg langer blijven kijken of is dat verspilde moeite:(

ymked55, Sintra98 en dutchboy vinden dit leuk.
  10. |-|ans

|-|ans Forummeester

Ze wakker schudden door erop te klikken (even ingedrukt houden) wil nog wel eens helpen... ;)

ymked55, Sintra98 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Inderdaad, dat helpt, dank je wel! Dat klokje was me nog nooit opgevallen:oops: Maar ze zijn heel erg leuk als ze bewegen:inlove:

Sintra98 en dutchboy vinden dit leuk.
  12. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

He, dat is vreemd.
    Ik dacht dat je bepaalde bloemen (oa discoroos) alleen maar op Baha kwijt kon.

Sintra98 en dutchboy vinden dit leuk.
  13. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik denk dat ze met siertuinen de siertuin van farmerama bedoeld en schateiland van Bahamarama. De discoroos kan je kwijt op bahamarama en op het schateiland.

Sintra98, dutchboy en bommelbij vinden dit leuk.
  14. boemer49

boemer49 Oudgediende

al zo dikwijls geprobeerd voor de bloem die ik nog niet heb en ook nog 2 vogelverschrikkers ....nou dat wil bij mij ook niet erg lukken, ben er blij mee wie weet mag je ze ooit eens ruilen ....dat hoop ik van harte ... ik heb 3 dezelfde ......

dutchboy vindt dit leuk.
  15. Luppie60

Luppie60 Forumleerling

pfoe, alle tickets gedraaid en helaas pindakaas weer geen discoroos. Daar zit ik nu al zo lang op te wachten maar wil maar niet lukken.
    Heb de andere 4 maar op de staak gezet in de hoop dat ik dan een volgende keer meer kans maak.
    Heb zo'n hekel aan grijze staken!

dutchboy vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb wel eens begrepen dat de kans op de jackpot tijdens zo'n partydraaien event groter is dan normaal, maar ik denk dat je meer kans maakt op de discoroos wanneer je 2x per dag kijkt of de discoroos in het rad zit, en alleen aan het rad draait wanneer de discoroos er is, dan wanneer je met zo'n event gewoon achter elkaar door draait.
    Succes met de laatste bloem. Ik heb er ongeveer 3 maanden en 12 tickets over gedaan om mijn laatste bloem te bemachtigen.
    Nu heb ik 20 tickets staan, die ik dus alleen gebruik wanneer er een vogelverschrikker in het rad zit. De eerste is binnen.

dutchboy vindt dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dat gaat niet helemaal op Coco, ik draai ook alleen als er bloemen in zitten en heb nu drie lupines maar de overige komen niet, inmiddels weer 30 tickets gekost .:cry:

dutchboy en Sintra98 vinden dit leuk.
  18. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Het is een kwestie van geduld Leni ze komen echt wel voorbij-.-

Laatste bewerkt: 21 Augustus 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. |-|ans

|-|ans Forummeester

Er is inderdaad eens gemeld dat (toen?) de kans op de jackpot tijdens het party-draai evenement groter was... maar of dat nu van 1 naar 2 % of van 10 naar 15 % was gegaan (om maar wat getallen te noemen) is er niet bij vermeld. Dus dan weet je nog niet veel.

Overigens denk ik dat het handiger is pas bij het vrijkomen van de laatste vogelverschrikker enthousiast te gaan draaien (als een nog ontbrekende verschrikker als hoofdprijs in de molen zit uiteraard) want dan komen de voorgaande ongetwijfeld ook weer geregeld in beeld als hoofdprijs...

dutchboy vindt dit leuk.