Bloedeik

Discussie in 'Help archief' gestart door Mieke_D, 23 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke_D

Mieke_D Junior expert

Hallo allemaal! :)

Om de een of andere reden kan ik mijn bloedeik niet plaatsen. De melding "Upgrade kan niet worden gebruikt..." popt up, maar het is geen upgrade die ik heb.

Iemand een suggestie?

:)
    Mieke

2. mmans

mmans Forum-hertog

Hij moet natuurlijk op een leeg plekje, zonder akkertje, maar ik neem aan, dat je dat al wist? En hij moet op een van de volle maan velden.

Meer ideeen heb ik niet :)
    Suc6!!

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik denk wel dat je een upgrade hebt, de upgrades van de bloedeik hebben wat afwijkende namen namelijk: extra grote bloedeik en reusachtige bloedeik. De eerste staat gelijk aan XL de tweede aan XXL.
    Zo af en toe nemen de vertalers een zijstraatje die wij niet altijd kunnen volgen.

Ik had al even gespiekt en zie dat jij de reusachtige versie hebt, op zich een mooie boom maar die wil dus echt nog een basisboom hebben voordat hij zich laat plaatsen. Gelukkig kan je daar in Jack's shop wel voor sparen, mocht je nog geen basisboom ergens hebben staan.

4. Mieke_D

Mieke_D Junior expert

Zou je alsjeblieft nog een keer kunnen spieken, want ik heb toch echt een "zaadje van de bloedeik" gekocht in het winkeltje... nergens te vinden. :(

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

even zoeken op bloedeik, niet op zaadje?
    of op je volle maan veld naar de beschikbare bomen kijken?

6. fairie

fairie Commandant van het forum

Zaadje van de bloedeik is de vrucht die van de boom komt. Als het inderdaad de vrucht is die je gekocht hebt dan kan je deze terug vinden in je schuur bij de volle maan produkten.

7. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

De vrucht kan je nergens kopen
    Zoals je niks van vollemaan kan kopen
    De bloedeik koop je bij jacksshop
    Kijk op het vm veld onder de bomen of de bloedeik erbij staat

8. Mieke_D

Mieke_D Junior expert

Ik begrijp er niets meer van! Ik heb een bloedeik gekocht in Jack's Shop (daar staat een groen vinkje bij) maar die kan ik nergens meer vinden. Het systeem vindt 'm ook niet op de velden, want ik kan mijn upgrade niet kwijt (die Reusachtige dus).
    Ik schreef dat ik een zaadje van de bloedeik had gekocht, omdat ik dat zag toen ik er, in de shop, met mijn muis overheen ging. Vergissing dus.

Al bij al heeft iemand mijn bloedeik omgehakt en opgestookt, vermoed ik.

Rumboontje vindt dit leuk.
  9. theav71

theav71 Levende forumlegende

Een groen vinkje geeft aan dat je de spullen in voorraad hebt die je nodig hebt om in te leveren om de bloedeik te kopen. Zegt dus niet dat je hem al hebt gekocht.

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. fairie

fairie Commandant van het forum

Voor het geval je wel iets hebt gekocht in Jack's shop dan zou je ook een ticket kunnen sturen met daarin de datum en het tijdstip. Dan kunnen ze voor je nakijken wat je wel hebt gekocht.

Sintra98 vindt dit leuk.
  11. Mieke_D

Mieke_D Junior expert

Kanonnen!!! Ik speel dit spel pas een jaar of 10... ben dus vrij nieuw! Pffffff. Sorry!!!

:)

Rumboontje, Sintra98, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.