blenders op openplek

Discussie in 'Help archief' gestart door Twinnie49, 5 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinnie49

Twinnie49 Junior expert

wat gebeurt er met de blenders op mijn veld aan einde event???

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

Ron schreef dit:
    Zoals altijd wordt de dag na het einde van het event alles in de schuur of inventaris omgewisseld.
    Wat op het land staat wordt later omgewisseld, als je het alsnog van het veld hebt gehaald.
    Aangezien de blenders die op de Open Plek staan na het event een gewoon decoratief item worden is laten staan een dure hobby...

Overigens, het staat nergens beschreven maar ik neem aan dat je de items op je land nog kan oogsten tot de ladingen op zijn. Kan ik niet garanderen maar zou passen in de normale werkwijze.​

3. Twinnie49

Twinnie49 Junior expert

de blenders op mijn veld zijn nog niet klaar. sommige nog 3 x te oogsten. worden kisten ook omgewisseld???

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

daarvoor stond ook een antwoord van Ron

Overigens, het staat nergens beschreven maar ik neem aan dat je de items op je land nog kan oogsten tot de ladingen op zijn. Kan ik niet garanderen maar zou passen in de normale werkwijze.

5. Twinnie49

Twinnie49 Junior expert

dank je voor de snelle antwoorden. heb voor einde event besloten ze dan maar op mijn veld te laten staan.

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Inmiddels heb ik vernomen dat de blenders op het veld met een script worden verwijderd, waarschijnlijk morgenochtend maar een definitief bericht daarover heb ik nog niet.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. centralist

centralist Forumleerling

bij mij zijn alle blenders al verdwenen

8. joke200

joke200 Forumleerling

Bij mij ook

9. Marianne632

Marianne632 Junior expert

Niet alleen de blenders van het veld maar ook zijn de blenders uit de inventaris opgeruimd.

10. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik ging ook uit van het eerdere bericht van Ron en was dus verbaasd dat alles al weg was. o_Ok niets bij het vaasje staan en geen melding gehad dat het omgewisseld is. Normaal krijg je dan ook te zien hoeveel er is omgewisseld en wat je er voor terug hebt gekregen.

11. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Vreemd!

We zijn bezig uit te zoeken wat er is gebeurd en hoe wijd verspreid dit is.

In principe zou iedereen nog minstens blenderkisten in de inventaris moeten hebben, en als je het veld niet leeg hebt gemaakt nog blenders op de open plek.
    Graag hier je id en usernaam toevoegen als die al weg zijn.

Laatste bewerkt: 5 Februari 2019
  12. fairie

fairie Commandant van het forum

Bij mij zowel op de open plek weg als de 3 wat nog bij het vaasje stond. Op de open plek stonden er iets tussen de 60 en 70 blenders. Ik heb 70 plekken open nu en er waren een paar niet gevuld. Mijn spelersnaam is fairie met ID 5006004

13. bobje96

bobje96 Forumleerling

Ik was niet aan die blednders toe gekomen heb het te druk gehad met school huiswerk maar watmij nu opviel ik wilde mijn veldjes oogsten die ik nog vol had staan met de eventplant maar mijn veldjes zijn allemaal leeg.
    dat vindt ik nu wel een beetje vreemd.:wuerg:

14. joke200

joke200 Forumleerling

hallo. bij mij stonden de blenders allemaal nog op het veld. mijn spelersnaam is joke200 met ID 5054534

15. Hetty47

Hetty47 Forumleerling

Bij mij ook alle blenders weg en wat in mijn inventaris stond. Mijn spelersnaam is Hetty47 en ID 3707700

16. centralist

centralist Forumleerling

Hallo, bij mij stonden alle blenders op het veld, mijn spelersnaam is centralist met ID 8274994

17. jolanda56

jolanda56 Forumleerling

Hallo, bij mij stonden de blenders allemaal op het veld, mijn spelersnaam is jolanda56 met ID 8429137

18. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Bij mij ook al de blenders weg
    Mijn spelersnaam is muis1992-1961 en ID 7613298

19. Pollie

Pollie Gelegenheidsauteur

ook bij mij
    Pollewopskie
    ID 5742533

20. Arvonvan

Arvonvan Levende forumlegende

Op mijn veld staan alle blenders nog gewoon braaf. En ook in de inventaris staan nog kisten met blenders, die ik gewoon kan plaatsen. Als ze geoogst zijn komt er weer een nieuwe blender uit die ook nog de lading geeft.
    Arvonvan
    ID 52078500

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.