Blauwdrukken in het geel :-)

Discussie in 'Help archief' gestart door Roos, 29 September 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos

Roos Forum-baron

Ik heb twee menagerien waar nog meer slots bij kunnen. Ik kon het nu even niet zien, maar ik denk dat ik daar geeldrukken voor nodig heb. Of blauwdrukken in het geel (bij farmerama kan alles). Nu met deze lange volle maan, wil ik ook werken aan de menagerien daar. Daar zijn het in elk geval blauwdrukken die ik mis; dat kon ik zien. Nou kan je daar op klikken.... dan ga je naar de bijbehorende quests... maar die is al af. Waar vind ik een lijstje met alle quests die er bijhoren? Ik zoek ze zowel voor de gewone menagerie als voor de vollemaan-menagerie dus.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan alle blauwdrukken door elkaar gebruiken per categorie. Dus voor de menagerie alle blauwdrukken die je daarvoor kan verdienen. Als je bij de coöperatie menagerie intikt krijg je alle bijbehorende quests die nog open staan.
    Het zelfde geldt voor de fabriek en het arboretum

3. Roos

Roos Forum-baron

Helemaal goed zo. Makkelijk te vinden zo. Die gele blauwdrukken zijn voor de fabriek zag ik nu. Ik ben voorlopig weer even bezig xD Dankje!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.