blauw cadeau feestvoorbereidingen

Discussie in 'Help archief' gestart door Roadrunner14, 14 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Hallo, Ik heb een blauw cadeau in de molen en geïnvesteerd en ik heb gister ook al 1 geïnvesteerd dus zou hij nu 2/3 moeten zijn, maar hij geeft aan 1/3 en ik weet haast zeker dat ik al 2 geïnvesteerd heb.

    Zijn er meer boer/innen die hier hetzelfde probleem hebben?
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Vanaf het forum kunnen we niets nakijken. Daarvoor zal je een ticket naar support moeten sturen.
    Heb je al even opnieuw ingelogd? Dat wil ook vaak helpen.
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik had gisteren nog vrij laat de eerste 3 groene cadeau's gedraaid en ingeleverd. Toen ik daarna wilde kijken wat voor cadeau's ik daarna moest draaien, stonden de groen weer op 0 geleverd, maar ook de molen stond op 0. Na uit- en inloggen veranderde er niets. Dacht dat ik met mijn slaperige hoofd iets verkeerd gedaan had en heb er dus alsnog 3 gedraaid en ingeleverd. Nu net draaide en leverde ik de 3 blauwe cadeau's en stonden er in de molen ineens toch ook nog 3 groene cadeau's extra klaar. Er zit dus blijkbaar ergens wel een bugje in het leveren :oops:, maar komt (uiteindelijk) wel weer goed. :music:
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  4. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik stuur wel even een ticket naar support.
     
  5. hondje34

    hondje34 Gelegenheidsauteur

    ik wacht altijd met de molen tot ik alle eventgewassen heb en de di
    net 18 groene en 18 blauwe en 4 paarse cadeautjes gemaakt in de molen
    lever de groen en blauwe in en bij het eerste paarse cadeau slaat die vast kon ik niet leveren
    toen uit en weer ingelogd zijn alle 4 de paarse verdwenen
    kan dus niets meer inleveren:cry:
     
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    o_Ok voor jou geldt dat je het beste even een ticket naar support kan sturen, zij kunnen dan even meekijken op je account, dat gaat niet vanaf het forum.
     
  7. hondje34

    hondje34 Gelegenheidsauteur

    net gedaan, bedankt
    opgelost dankzij support
     
    Laatste bewerkt: 17 Januari 2021
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.