bioscoop

Discussie in 'Help archief' gestart door -marian-1953, 19 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -marian-1953

-marian-1953 Forumleerling

ik kan al meer dan 1 jaar geen film in de bios bekijken dus ook geen tg verzamelen weet niet meer wat ik moet doen

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ook Belgisch? nog nooit kunnen profiteren van de bios. we worden gediscrimineerd.
    ik laat me er niet door jennen. ik blijf gewoon spelen, dan maar zonder hulp

riekje111 vindt dit leuk.
  3. miekekoning

miekekoning Veteraan

Het klopt dat de bioscoop al een lange periode (zo goed als) geen filmpjes voor TG laat zien, helaas is dat niet iets waar je wat als speler aan kan doen en wij als mods ook niet. Het heeft te maken met hetgeen wat de aanbieders daadwerkelijk aanbieden.
    Ik kan me voorstellen dat je het jammer vind, dat vind ikzelf ook, maar het is een kwestie van afwachten en soms eens uittesten.

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

oké, maar het is wel zo dat de reclame nog steeds naast m'n scherm komt.
    ik vind dat helemaal niet erg, maar het is wel zo dat de "gratis" reclame wel kan, hier in België, maar de filmpjes waar wel iets voor te krijgen is, nee hoor.....
    in Nederland zie ik wel af en toe, (zelfs vaak) meldingen dat spelers TG krijgen.

Laatste bewerkt: 19 December 2019
  5. miekekoning

miekekoning Veteraan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.