Bioscoop

Discussie in 'Help archief' gestart door joke0987, 13 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Waar is dat klaag- ofwel mopperdraadje van de bioscoop gebleven? Mocht die niet mee naar het nieuwe forum.

    Ok, dan hoog tijd om een nieuwe te starten. Als ik het forum doorblader is hier weer genoeg ammunitie voor.

    Na de aankondiging van verbetering ging het inderdaad enkele weken goed, prima zelfs. Maar het is weer bingo ... geen filmpjes te vinden behalve misschien, met een beetje geluk, eentje per dag. Waar gaat het toch mis? Het enige verschil met de vorige situatie is, is dat je nu geen 14 minuten hoeft te wachten om geen filmpje te zien. Het is en blijft een rotding.
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Je bedoeld het verzameldraadje betreft vragen over de bioscoop die gebruikt werd als mopper en klaagdraadje... Die is inderdaad niet mee gegaan, omdat dat niet veel effect had op de wijze waar die werd gebruikt.

    En betreft je vraag "waar gaat het mis?" is dat de bioscoop nog altijd afhankelijk is van sponsoren en er zodoende nog nooit garantie is gegeven op altijd een filmpje en dat zal ook niet gaan gebeuren. Is dus niet iets wat mis gaat.

    Enige wat af en toe misgaat is een filmpje die geen punten geeft of zwart beeld blijft, dat geven we uiteraard altijd door aan BP mits we volledige info krijgen van de spelers die daar tegenaan lopen.

    We hebben nog altijd wel de klaagmuur, daar kan je klagen/mopperen mocht je hier behoefte aan hebben:

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/klaagmuur.10120/
     
  3. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Ok, dank voor je reactie. Kan deze dan naar de klaagmuur? Ben bang dat ik me nog zo vaak ga ergeren dat ik dit nodig ga hebben.

    Kan er geen bordje 'gesloten' op als er geen film is? Dan hoef je niet steeds voor geen filmpje te klikken?
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Je kan gewoon een post bij de klaagmuur plaatsen bij je klacht als je daar behoefte aan hebt.

    Een bordje met 'gesloten' zie ik er niet komen, maar wie weet ooit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.