Bioscoop-punten bug...

Discussie in 'Overig archief' gestart door Oldwief, 3 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Ik krijg achter elkaar meldingen dat ik bioscoop-punten krijg... zonder dat ik daarvoor een filmpje gekeken heb en dat lijkt me niet de bedoeling.

Heb inmiddels al 186 punten. o_O

2. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Ik heb ze net ook gekregen, maar precies het aantal keer dat ik geen punten had gekregen :music:

Tenminste het aantal meldingen, aan de stand lijkt weinig veranderd....

Heb net om te proberen nog 1 keer de bios laten draaien, en nu is wel de stand veranderd.

Laatste bewerkt: 3 Maart 2017
    Oldwief vindt dit leuk.
  3. Lievely

Lievely Gelegenheidsauteur

o_Ok ik heb een aantal keer achter elkaar bioscooppunten gekregen. Waarschijnlijk voor de keren dat ik wel gekeken heb, maar niets gekregen heb.
    Ben blij dat het opgelost is! Bedankt!

4. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat we die puntjes nog tegoed hadden... ik heb een paar dagen terug ook meerdere keren niets gekregen. :)

5. stroopje1

stroopje1 Actieve auteur

Ik heb een paar dagen geleden ook gekeken en niks gehad (stond ook op 0) en nu in een keer 90.
    Super bedankt!

6. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

bedankt bp, ook ik kreeg bioscoosppuntjes, ik had ook afgelopen keer niets gekregen, dus bij deze bedankt!

Oldwief vindt dit leuk.
  7. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Het lijkt mij ook dat het een uitbetaling is van eerder bekeken filmpjes waarbij wij niets ontvingen.'Het is in ieder geval zeer welkom :)

Oldwief vindt dit leuk.
  8. boemer49

boemer49 Oudgediende

ik ook bij deze ook bedankt erg aardig ....

9. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

vind het heel fijn dat ik de bios tg gekregen heb bedankt ;)xD

10. nelotto

nelotto Forumleerling

ik krijg al vanaf kerstmis geen filmpje meer te zien ook geen bioscoop punten dus

11. coppensharry52

coppensharry52 Forumbeginner

Ik heb dit jaar geen filmpje gekregen;;HELAAS Is er iets veranderd? coppensharry52