bios

Discussie in 'Overig archief' gestart door malloe, 5 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malloe

    malloe Gelegenheidsauteur

    Waarom krijg je geen beloning bij de reclame van Sheba .
    Heb al dagen geprobeerd maar je krijgt niks.
    groeten malloe.
     
  2. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    goed kijken wat je moet doen bij mij doet die het wel

    eerst midden op het pijltje klikken ...... kom er rechts onder in het groen ... ontvangbeloning daar op klikken..... en dan kom er succesvol daarop klikken dan moet je toch een beloning krijgen
     
    Laatste bewerkt: 5 December 2019
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier komt dat scherm ook van filmpje kijken....ontvang je beloning..maar het filmpje komt niet
     
  4. malloe

    malloe Gelegenheidsauteur

    filmpje draait helemaal af maar er komt geen groen vlakje met ontvangst beloning.
     
  5. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik klik eerst midden op het pijltje dan draai het filmpje begin met kaarten dan kom de poes die krijg voer en dan rechts onder dan kom rechts onder ontvangbeloning .......... wachten dan succesvol ..

    en inderdaad het filmpje draai maar soms
     
  6. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Er is een apart draadje om zaken rondom de bioscoop te bespreken.
    Hierin staat in de eerste post ook hoe je problemen op een zodanige manier kunt melden zodat wij hiermee iets kunnen naar de programmeurs.
    De bioscoop is een reclamevoorziening in het spel, wij als support staan hier helemaal buiten.

    https://board-nl.farmerama.com/inde...d-technische-problemen-met-de-bioscoop.11434/

    Omdat er andere draadjes zijn om dit te bespreken, sluit ik dit draadje.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.