bios

Discussie in 'Help archief' gestart door dulcepontes, 15 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dulcepontes

    dulcepontes Actieve auteur

    gelukkig mag ik wel de bioscoop in en de film bekijken maar helaas krijg ik geen beloning ervoor.
    misschien een foutje of zo iets?
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    En er was geen knop waar je op moest klikken voordat je een beloning kon krijgen?

    Als je weer zoiets hebt is het handig om ons even te vertellen om welk filmpje het gaat, dan kunnen we het namelijk doorgeven aan BP.
     
  3. eendje

    eendje Forumleerling

    Goedemorgen,

    Ik heb telkens en zo vaak bios gebruikt, maar wordt niets bij gevuld.
    Ik weet niet hoeveel ik gedraaid heb.

    User: eendje
    ID: 1850009
     
  4. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Ik kan wel een filmpje bekijken (Vodafone) maar krijg geen punten bijgeschreven. Het filmpje is wel helemaal bekeken. Dit is al meerdere dagen zo.

    User: Tuintje57 ID: 42869518
     
  5. boerinnetje182

    boerinnetje182 Forumleerling

    Ik speel via google chrome of safari (maakt geen verschil).
    Zojuist voor de zoveelste x gekeken naar filmpje van vodafone (dove meisje) en krijg weer geen biospunten bijgeschreven.
    Laat aub zorgen dat wanneer je een filmpje kijkt dan ook de punten erbij krijgt.
     
  6. HippoFlippo

    HippoFlippo Gelegenheidsauteur

    Ik kan wel een film zien. Maar na 1 film gezien te hebben, krijg ik de hele dag : Helaas enz.:mad:
     
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik kijk via Google Chrome en heb net 3 filmpjes gekeken van Levi's, Ziggo, Zalando en netjes 45 punten bijgeschreven. Het 4de filmpje was nogmaals Ziggo en daar kreeg ik 5 punten voor. Voor het Vodafone filmpje heb ik ook altijd netjes de punten gekregen overigens.
     
  8. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Dank voor de tip! Hier gaat het nu ook weer prima.
    Ik keek geen filmpjes meer, 7 minuten lang en dan nog niks bijgeschreven, dat werd vervelend.
    Maar nu zijn er weer filmpjes die het allemaal goed doen, en die punten opleveren. Blij mee!
     
  9. s.ham

    s.ham Gelegenheidsauteur

    ook ik kan bijna nooit een film kijken maar vanmorgen voor het eerst weer twee filmpjes
     
  10. HippoFlippo

    HippoFlippo Gelegenheidsauteur

    Sinds vandaag kan ik weer 4 filmpjes zien. de eerste drie gaven 15 punten. De 4e 5 punten.

    Eerder kreeg je 4 x 15 punten bij de eerst 4 filmpjes.
    Is hier iets veranderd?:music:
     
  11. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Ja, je kan in 24 uur 4 filmpjes zien van 15 punten. Daarna worden de punten minder.
    Waarschijnlijk heb je gisteren(avond) je 1e filmpje gezien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.