binnen

Discussie in 'Help archief' gestart door dulce1957, 9 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dulce1957

dulce1957 Actieve auteur

sinds 19.00 uur ben ik weer binnen op het spel. maar oooo wat is het sloom.
    zelf als ik dat nieuwe gebruikt ipv flash is het sloom.
    als het zo blijft denk ik dat ik het einde van dit event niet haal.

2. tina9091

tina9091 Forum freak

dank je wel voor deze melding , ik heb het vast doorgegeven. wat je zelf al kan proberen is even je pc opschonen, eens ccleaner laten lopen en je pc opnieuw opstarten. succes

3. NJW3

NJW3 Junior expert

Dit had ik helaas ook, nu niet meer

4. dulce1957

dulce1957 Actieve auteur

pc wordt regelmatig schoon gemaakt daar ligt het niet aan.
    heb ook zo juist een poging gedaan om dat ding wat opgehaald moet worden binnen te krijgen . maar helaas lukt dat ook niet.
    volgens een waarschuwing heeft een admin me geblokt. maar op flahs werkt alles als ik gewend ben.
    ik hoop dat ik op 1 jan. nog kan spelen anders komt er toch na 6 jaar een einde aan onze vriendschap.

5. misty1961

misty1961 Forumleerling

ook hier wordt er steeds uitgelogd en blijven bloemen draaien. heb er nu lang gewas ingezet, dit koste me een half uur. event niet te doen op deze manier.

6. preaboco

preaboco Forumleerling

Ik moest 10 keer opnieuw inloggen ik kon na een paar minuten 1 veld oogsten, daarna werd ik gewoon "er uit gegooid" opnieuw inloggen, volgend veld oogsten enz. het heeft 20 minuten geduurd voordat ik alles kon doen met de knechten ingeschakeld welteverstaan. Cache legen doe ik elke dag.
    Wordt dit probleem nog op korte termijn opgepakt? Het ziet ernaar uit dat we geen enkele event op deze manier kunnen spelen.

7. preaboco

preaboco Forumleerling

Ik moet wel zeggen dat vanochtend het spel weer normaal te spelen is

8. maad

maad Forum prof

Nou hier werkt alles weer naar behoren, gewoon in flash.
    Ik moet zeggen, hij is zelfs sneller dan normaal xD

9. vinc05

vinc05 Forum freak

Bij mij werkt alles naar behoren zowel in Unity als in Flash.
    Medewerkers in Hamburg bedankt geweldig werk verricht gisteravond en vannacht

LucieSchreurs vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.