bij houden

Discussie in 'Help archief' gestart door Rnsgbrs, 6 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnsgbrs

Rnsgbrs Actieve auteur

Vraagje:
    Hoe houden jullie alles bij ? wat je bv hebt in totaal overzicht?
    schrijf je alles op ? exel bestandje?
    ben soms op zoek naar een boom/ stal.. geen idee of ik die dan al bezit.
    Hoe doen jullie dit??

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Als je links in je speelveld op het kistje klikt, dan kom je in je eigen inventaris terecht. Daar kan je (mysterie)bomen, (mysterie)stallen en werkplaatsen terug vinden die je hebt.

Je vind daarin zowel de basis- als upgrade bomen, stallen en werkplaatsen. In het boom icoontje spreekt voor zich (wat je erin terug vind bedoel ik,) in het schaap icoontje vind je zowel de stallen als de werkplaatsen terug.

Tevens heb je ook nog een vaas icoontje daar vind je de sieritems die je hebt in terug.

Met icoontjes bedoel ik de verschillende plaatjes in de des betreffende kistje.

Let wel: De bomen, stallen en werkplaatsen die op het vaste land (open plek, woelige weide en akkerland) geplaatst kunnen worden hebben hun eigen kistje. De Baha boerderij (regenwoud, plantage en kristalwatervallen hebben ook zijn eigen kistje. V

Succes met het spel in ieder geval.

Laatste bewerkt: 6 Februari 2020
  3. Rnsgbrs

Rnsgbrs Actieve auteur

bedankt voor je antwoord, was alleen benieuwd hoe jullie het overzicht hebben wat er precies op je velden staat.
    Zo heb ik momenteel 1 veld met alleen mysterie bomen. Stel ik zoek een boom blijf ik lang zoeken.

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Je vind als je in welk kistje (baha of vaste land) kijkt een zoek balkje, daar zou je ook de naam van een boom, stal of
    werkplaats in kunnen typen vind je het gezochte item ook snel.

kakelot69 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik hou helemaal niks bij. Verreweg de meeste bomen en stallen heb ik wel, ook de oudere raadselbomen en mysteriestallen (hoera voor de cadeau- en ruilevents). Alleen de nieuwste bomen/stallen heb ik meestal niet maar die komen altijd vanzelf wel. Kistjes heb ik nooit op voorraad, want die maak ik elke dag meteen open. En wat de voorraden gewassen en dieren betreft: als er een event aan wordt gekondigd waar je voor moet leveren uit de schuur kijk ik even of ik van alles genoeg heb (meestal niet xD), en wat ik tekort kom maak ik nog even bij of koop ik op de markt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.