bij handtekening bewerken

Discussie in 'Help archief' gestart door tineke150, 31 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    hallo all

    Als je naar je handtekening bewerken gaat staat er je mag bb gebruiken over jou wat is dat ???????

    En ik sla het op maar het staat niet in beeld als ik een bericht schrijf wat doe ik fout ?

    Gr Tineke
     
  2. polkey

    polkey Oudgediende

    Dat betekend dat je bijvoorbeeld je letters vet kunt maken, schuingedrukt, onderstreept en als er color staat dan mag je de tekst ook een kleurtje geven.
    Voor alles worden de tags gebruikt ( hetgeen tussen de haakjes staat zoals [color=][/color] )
     
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Bedankt voor je antwoord En wat betekent dan jouw status bericht ??????

    Gr Tineke
     
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Daar kun je een berichtje schrijven...als je op mijn avatar klikt dan zie je dat ik speler ben sinds 01-07-2010...dat heb ik ingevuld bij mijn status bericht. ;)
     
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Oke maar waar kan ik vinden sinds wanneer ik lid ben dan?
     
  6. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb dat onthouden, misschien kun je het terug vinden op het oude forum.
     
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Waar vindt ik dat ??? heb al gezocht maar helaas nog niet kunnen vinden
     
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    Tineke150 als je op de link van Sinkieboy klikt kom je in oud forum, dan klik je daar op je naam krijg je profiel
    en dan zie je foruminfo geregistreerd 07/03/2011 zou dat kunnen?

    nu ik heb de mijne ook gevonden vind hier niet waar ik het moet invullen kon misschien enkel de eerste dag zoals met de naam?
    8)brilletje opgezet en gevonden:music:
    avatar en bovenste regel speler sinds datum ingevuld;)
     
  10. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Je hoeft het nergens in te vullen Lieve. Ik heb dat ingevuld bij mijn statusbericht en dat was een vraag van Tineke, maar je kunt daar invullen wat je wilt! ;)
     
  11. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dank je Sinkieboy had het juist gevonden heb ook mijn begin datum ingevuld, de jaren vliegen vooruit Hé
     
    sinkieboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.