Bij deze, heb vanavond (helaas nog) geinvesteerd in een boeren mysterie pakket!

Discussie in 'Help archief' gestart door bospork, 24 Juli 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bospork

    bospork Forumleerling

    Als toch bijna speler van het eerste uur!!!
    Vind het ronduit schandalig dat ik na aankoop van een boeren mysteriepakket wel de de draaien (vaak rommel gele stallen etc.) niet eens de de stekjes krijg waarvoor ik betaald heb!!! De maat is voor mij wel vol ondanks dat ik het een enorm leuk spel vind zijn jullie in staat om alleen maar aan hebbe hebbe te denken :( Jammer dat jullie een hele scene (oudere spelers) gewoon dwingen om op te houden!!!!
     
  2. bospork

    bospork Forumleerling

    Buiten de (kans op pfff) party draaien niet de stekken gekregen :(
    Na ruim 10 jaar het idee dat ik in de maling genomen wordt :(
    De volgende stap is ( denk ik ) exit farmera :( hoe stom zijn jullie?
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende


    Of je stuurt een berichtje aan support, en dan zal blijken dat je de stekjes wel hebt ontvangen óf het wordt rechtgezet
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. bospork

    bospork Forumleerling

    Oei farmermikkie geen idee hoe dat moet? Speel al lang maar nooit echt moeten klagen
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Rechtsboven waar je ook naar het forum gaat. Maar dan kies je voor het blauwe uitroepteken.
    Niet vergeten in het eerste vakje met 'selecteren' iets te kiezen, anders werkt het niet
    En in het vak waar je tekst kwijt kan, niet een te kort stukje (maar dat gaat vast lukken)
    En ook je spelersnaam en je ID vermelden (die vind je bijvoorbeeld onderaan in de houten omlijsting)

    En geef de mods een paar dagen de tijd om te reageren, die kunnen op vakantie zijn of zo. Maar als je inderdaad recht had op stekjes en je hebt ze niet gekregen, dan wordt het zeker recht gezet.

    Heb je trouwens ook op Bahamarama gekeken? Want het zijn verrassingstekjes, dus kan van alles zijn.
     
  6. bospork

    bospork Forumleerling

    Dat had ik al wel gedaan en inmiddels ook een bericht gestuurd! Is ook niet persoonlijk!!! Maar helaas wordt zo langzamerhand het spel (commercieel) kapot gemaakt.
     
  7. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Aangezien een bericht naar support is gestuurd, hier een slotje.
    Dit is altijd de juiste route als er problemen zijn rond betalingen, vanaf het forum kunnen en mogen wij hier niets mee doen. Ervaring leert dat dit soort zaken zich altijd vrij snel oplossen overigens, de wijze waarop hierboven wordt gecommuniceerd kan dan ook best iets milder.
     
    Cornelly52 en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.