Bij de bonenstaak spel.

Discussie in 'Overig archief' gestart door cees.k, 8 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cees.k

cees.k Junior expert

Hier komen steeds meer lijnen bij, waar de quest niet volledig van gemaakt kunnen worden, dit geeft naar mijn mening vervuiling in deze bonenstaak, of men moet de ontbrekende items ergens opnieuw kunnen winnen, om de lijnen vol te kunnen spelen. o_Ok kan ik niet goed vinden wat ik wel al heb, en wat ik nog mis. men zou er een kleur of teken bij moeten zetten wat we al hebben en waar het staat, in welk veld, of op voorraad.

blackscorpion64 en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Het zou zeker handig zijn als je de naam kunt zien van het ontbrekende zonder in faq te moeten zoeken.
    Soms maak ik de siertuinen leeg en richt ze dan opnieuw in, wat ik dan voor de bonenstaak heb zet ik er dan eerst op. niet te vaak hoor.;)

blackscorpion64 en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je met je muis boven een grijs vakje gaat verschijnt er een wolkje met daar in de naam van het item.

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Toontje 2 deelde mee:
    LET OP: Je kan deze wolkenrijen alleen aanschaffen indien je ze nog NIET op je account hebt. Het betreft hier dus volledige wolkenrijen (wolkenrij + items). Het is dus niet mogelijk om de losse items aan te schaffen.

Ik had het wel leuk gevonden om de rijen aan te kunnen schaffen echter dan zonder wolkenrijen
    Omdat die er al zijn, dit zou mogelijkheden geven om incomplete rijen aan te vullen.
    Misschien een optie dat men die rijen dan toch compleet aan te kunnen schaffen, om de incomplete rijen aan te vullen
    De over gebleven items kunnen dan in de siertuin of op het schat eiland geplaatst worden

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  5. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Ik ben blij, dat ze de wolkenrij zo hebben aangepast met de tekst dat deze nu wel helemaal leesbaar is. :music:

bloem vindt dit leuk.
  6. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

de knechtenaanpassing van vandaag is een leuke aanvulling. Je kan nu direct zien of er nog te oogsten rijen zijn ipv dat je ze allemaal langs moet. Hier heb je dus ook wat aan als de je knechten niet gebruikt. Mooi!

moontje68 vindt dit leuk.
  7. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Daar ben ik ook heel blij mee

8. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

De aanpassing van de wolkenrij is helemaal top en zoals hierboven ook al gezegd is het heel erg handig dat je kan zien of en waar er wolkenrijen geoogst moeten worden. Top aanpassing, werkt ook zonder knechten een stuk beter.

9. Sidonia99

Sidonia99 Regelmatige auteur

De bonenstaak met knechten, i love it.
    Waar ik wel een hekel aan heb is dat wolkenrijen van plaats veranderen. M.n. die invloed hebben op supermest of volle maan moet ik steeds weer opzoeken, schuiven naar beneden.
    Soms wil ik deze bewaren voor start event door een item te verwijderen.
    Is het niet mogelijk rijen een vaste plaats te geven ?
    Sidonia99, farm level 96, baharama level 282, alle ambachten afgerond.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.