Bij Cadeau en Ruilevent cadeau niet te versturen...

Discussie in 'Help archief' gestart door BoerLIEN69, 13 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerLIEN69

BoerLIEN69 Forumbeginner

Bij Renzo heb ik niet opgelet en de Moringa XXL gekocht, terwijl ik deze boom nog niet vrij heb gespeeld. Nu wilde ik het cadeau doen aan iemand die de boom wel al heeft via het Cadeau & Ruil-event. De Moringa XXL komt wel in de cadeay-lijst te staan, maar op het moment dat ik hem wil versturen krijg ik de melding "U hebt te weinig goederen" en wordt het niet verstuurd. De Moringa XXL blijft (onzichtbaar) in mijn inventaris staan. Ik had het toch gewoon moeten kunnen versturen, ook al kan ik zelf de boom nog niet plaatsen?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nee, helaas. De boom van Renzo zit de basis onder. Deze moet je eerst op je eigen land kunnen plaatsen en eraf halen, en dan pas is deze te versturen.

3. Lieve

Lieve Halfgod

ik kan volgende bomen niet versturen komen niet in de lijst voor, hoewel ik ze wel in de inventaris heb staan
    Kaki; papaja; kumquat en mombinpruim
    ben in de lijst hier van faq gaan kijken wat je cadeau kan doen en deze staan er wel tussen
    zou deze toch graag kunnen verzenden

4. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Als je iets kado wilt doen dan moet je eerst een speler kiezen
    Op basis van het level van degene die je iets wilt sturen zie je in het kado aanbod meer os minder bomen en dieren.
    De ontvanger kan dus geen bomen of dieren krijgen die hij/zij nog niet vrij heeft gespeeld.

5. Lieve

Lieve Halfgod

leuk dat je ook hier antwoord Miekje9
    wou hier juist zetten dat het opgelost was
    de ontvanger moet wel de bomen vrijgespeeld hebben in de apentempel

6. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

antwoord is ook handig voor andere spelers

7. Lieve

Lieve Halfgod

dat is zo :)

Topicstatus: