Bigpoint support form invullen

Discussie in 'Help archief' gestart door arwen1974, 7 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arwen1974

arwen1974 Doorzetter

Goedendag,

Ik heb zojuist via Ideal de snelle boeren willen aanschaffen, Betaling is gelukt, maar vervolgens krijg ik de melding dat ik dit pakket al gekocht zou hebben, of dat het in mijn land niet beschikbaar is. In beide gevallen klopt dit niet.
    Nu wil ik het formulier invullen voor support, maar ik kom er niet uit wat ik moet invullen. Onder welke optie valt Ideal betaling?

Nou nog raarder, krijg dus nu melding dat ik me spullen heb ontvangen. Dus hoef de ticket niet te versturen. Dus hier mag een slotje op.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Blijkbaar had het even vertraging bij jou, maar fijn dat het uiteindelijk wel is gelukt.

Mocht je ooit wel ticket voor zoiets moeten sturen, support > betalingsprobleem > directe betaling of overige. En kom je er niet uit kan je altijd naar de algemene support bericht sturen zodat ze je doorsturen naar de juiste afdeling.

Op verzoek gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.