Bieden op het forum/ in game

Discussie in 'Overig archief' gestart door MB19908, 22 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB19908

MB19908 Forumleerling

Dag Allen,

Op dit moment hebben we de markt, welke goed werkt. Alleen merk ik bij fokdieren dat vooral de laatste dieren niet lopen. Op dit moment heb ik 3 x een carnavalskoekoek die ik niet kan verkopen, naja wil...
    De heldenkoekoek gaat in mijn markt voor 9-12 miljoen over de toonbank. Voor de Carnavalskoekoek heb je er 4 nodig. Dus laten we zeggen 40 miljoen. Vaak ligt de prijs lager, dus zou redelijkerwijs ik er 25m-30m voor kunnen vangen/vragen.

Nu is het met die limieten alleen zo dat ze langzaam oplopen. Als ik mijn carnavalskoekoek wil aanbieden, dan is de max prijs die mogelijk is 9.7miljoen......

Ik stel voor dat er een aparte plek komt waarin je 'speciale' dingen kunt aanbieden en waarop geboden kan worden door andere users.

Om fraude e.d. tegen te gaan, zou het bijvoorbeeld ook 1 x per ruilevent kunnen.
    Groetjes,
    Maikel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.