Beveiliging Firefox

Discussion in 'Help archief' started by Boer.Piet, Jul 10, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boer.Piet

Boer.Piet Junior expert

Sinds enkele weken vind er een heel irritant fenomeen plaats wanneer ik het forum in Firefox (laatste versie) in Windows 10 (volledig ge-updated) open. De pagina's zijn 'beveiligd', maar onderdelen zijn dat niet en worden niet weergegeven. Dat betekend dat alleen de tekst verschijnt en dat de rest (illustraties, achtergronden, enz) niet worden weergegeven. Een zeer onleesbaar geheel wordt het dan. Voor iedere pagina moet er dan geklikt worden op het slotje symbool in de adresbalk en toestemming gegeven worden voor het weergeven van de onbeveiligde onderdelen van de pagina....
    Heel irritant dus.. :(:wuerg:

Kan dit doorgegeven worden aan de heren site-beheerders in Hamburg of waar ze ook zitten? Bij voorbaat dank...

Sintra98 likes this.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ligt dit niet aan de instelling van Firefox, ik heb het niet.

Sintra98 likes this.
  3. Boer.Piet

Boer.Piet Junior expert

Volgens mij 'liggen' mijn instellingen van Firefox prima, dus dat is het niet ;)...

Maar wanneer er verder geen mensen zijn, die hetzelfde ondervinden, zal het inderdaad door mijn instellingen of add-ons komen

Sintra98 likes this.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik speel ook in firefox met Windows 10, en heb nergens last van.

Sintra98 likes this.
  5. Boer.Piet

Boer.Piet Junior expert

Ik ben aan het testen. Het komt door één van de add-ons. Ik weet alleen nog niet welke...

Opgelost! Je gelooft het niet, maar had iets te maken met een add-on genaamd 'Youtube MP4 downloader' of met 'Youtube best video downloader2'.

Draadje mag wat mij betreft dicht.

Last edited: Jul 10, 2017
    Sintra98, farmermikkie and -doppie- like this.
  6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Thread Status:
Not open for further replies.