Betere cadeaus na een paar dagen niet spelen bij Bommel

Discussie in 'Help archief' gestart door sanneman1969, 25 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Omdat ik een paar dagen met vakantie was heb ik sinds tijden de dagelijkse Bommel niet gedaan. Wat schetst mijn verbazing dat de cadeaus nu echt wel heel leuk zijn en beter dan die ik anders altijd krijg. Loont het de moeite om eens een of meerdere dagen over te slaan?

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als je wel inlogt maar niet naar Bommel gaat dan blijft je Bommel-status gelijk.
    Dus het enige dat helpt is ook vijf dagen niet inloggen.
    Ik denk dat je dan je voordeel in prijsjes kwijt bent aan stilstand in de farm.

Sintra98 en riekje111 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

1 dag niet inloggen is genoeg om bij de eerste prijzen te beginnen. Een paar uur kans op knechten wegen inderdaad niet op tegen een hele dag oogst, maar ik vind het ook nog steeds jammer dat er niet meer variatie inzit voor de spelers die trouw iedere dag inloggen.
    In principe worden de cadeaus iedere dag beter tot je de 5e dag hebt bereikt, de ep bonus e.d. zijn dan op z'n hoogst, maar het is leuk als je voor de afwisseling eens een paar gewassen, dieren of knechten krijgt.

Bij de andere accounts die ik soms een tijdje wel en dan weer een tijdje niet speel, sla ik dus ook als ik actiever ben bewust een dag over.

lovely en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.