betalen

Discussie in 'Help archief' gestart door avdragt, 7 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avdragt

avdragt Forumleerling

hallo
    eerst maar de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    ik heb een beetje een dom probleem. ik ben verhuisd naar naar duitsland en ik kon bij mediamarkt altijd bigpoint kaarten kopen. die hebben ze uit de handel gehaald nu koop ik een paysafekaart. maar t volgende ik moet een uur rijden voordat ik bij een media markt ben.
    mijn man is duitsers en kan in zijn spe met ideal betalen waarom kan ik als hollander dat niet.
    mijn moeder die in holland woont kan dat ook niet. ik moet voor haar altijd hier kaarten kopen en met de duif de code naar haar toesturen . is het niet mogelijk dat we allemaal met ideal betalen kunnen
    liefs alice

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik zou een bericht naar support sturen met het verzoek om de betaalmogelijkheden naar Nederland om te zetten. Als je niet naar de mediamarkt wil om paysafekaarten te kopen dan zou ik gewoon even googlen op paysafecard online kopen want dat kan ook.

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vanuit Nederland zou je in principe gewoon met Ideal moeten kunnen betalen. Kijk even goed of je wel op Nederland bent ingelogd met het betaalsysteem. (vlaggetje rechtsboven als je probeert te betalen). Dat zou in ieder geval moeten kunnen voor je moeder in Nederland dus.
    Let wel op, werkt niet als je via puffin inlogt omdat je dan via een proxyserver in de VS zit... dat is meestal het geval als je via een tablet speelt.
    Duitsland kent Ideal niet als betaalsysteem volgens mij, dus daarom kan dat daar niet. Als je man het nog wel kan vanuit Duitsland is dat waarschijnlijk een foutje in het systeem (vermoed ik).

De paysafecard lijkt een goed alternatief.

4. avdragt

avdragt Forumleerling

ik heb toen ik laatst bij mn moeder was nog gekeken haar spel gaat op t nederlands ze kan wel over amazone betalen maar dat is weer duits. ik geloof dat onze spellen door elkaar zijn. mijn moeder komt ook wel hier heen en speelt dan hier haar spel, dan gaat hij op duits omdat mijn laptop alles op duits doet. Is er ook een betaalmogelijkheid in nederland dat je gewoon dat wat je wilt hebben bv supervoer dat koopt en farmerama boekt het van je rekening af, dat zou super zijn voor mn moeder want met al die techniek komt ze niet zo goed uit de voeten. ze stamt uit de oudere generatie. Ze snapt het spel in grote lijnen en vindt het erg leuk. Email kan ze ook maar dan houdt het verder al op. Als ze met het spel iets niet snapt zetten we skype aan en leg haar dan uit hoe of wat
    dus voor haar zou zo n betaalmogelijkheid super zijn

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Er zijn diverse betaalmogelijkheden waaronder ook automatische incasso als je tg wilt kopen. Als je bij de bank op meer betaalmogelijkheden drukt kan je samen met je moeder bekijken wat voor haar de beste optie is.

6. avdragt

avdragt Forumleerling

oke heb ik dan waarschijnlijk over het hoofd gezien iig bedankt en een fijne avond nog

heb nog snel even gekeken, je hebt gelijk er zijn een heleboel mogelijkheden bij gekomen. nou dan moet het vast lukken bedankt

Laatste bewerkt: 8 Januari 2018
    lovely en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.