betaalissue

Discussie in 'Help archief' gestart door doto92ok, 4 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doto92ok

doto92ok Forumbeginner

goedenavond,

ik zou net tg kopen voor knechten. Het geld is wel afgeschreven, maar na betaling volgde een foutmelding waardoor geen TG bijgeschreven is. (er is op een ander account eerder vanavond gebruik gemaakt van de zelfde rekening, daar waren de tg binnen 2 minuten bijgeschreven)
    Nu kan ik alleen geen ingame bericht meer terug vinden om rechtstreeks met screenshot van de betaling te mailen.
    Ongetwijfeld word het pas opgelost nadat de knechtenactie al afgelopen is, dus zal niets anders opzitten dan nóg een keer betalen. (idealbetaling is niet reversable helaas)

kan iemand me voorzien van de locatie waar je tegenwoordig nog naar toe kunt mailen met het betaalbewijs?

user-id 6752720

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

In principe is je enige optie dan altijd een ticket sturen aan support.
    Normaal worden gedeeltelijk voltooide betalingen middels een script in de loop van de nacht alsnog uitgevoerd.
    Daarom kan er altijd pas na 24 uur gekeken worden of een en ander handmatige correctie behoeft.

3. doto92ok

doto92ok Forumbeginner

het heeft zichzelf opgelost al beantwoordde dit niet de vraag (waar support tegenwoordig verstopt zit omdat ik hun gegevens niet kon vinden, je dacht toch niet dat ik van plan was een printscreen van mijn bankrekening hier!! neer te zetten? )

4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Onder op het spel staat een link naar support en als je daar op klikt en dan in de pop-up de optie betaalprobleem selecteert opent zich weer een pop-up waar je dus de volgende keer je betaalprobleem kan melden.

5. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

doto92ok,
    kijk eens in de bij de mods onderaan hun berichten staat altijd in het blauw support.
    Als je daarop klikt kom je er automatisch. ;)
    vind ik de meest makkelijke manier een berichtje van de mods vind je overal. ;)

Grtz

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.