betaalde pakketten niet geleverd

Discussie in 'Help archief' gestart door breston18, 29 April 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breston18

breston18 Forumkenner

Weet niet hoe ik dit moet omschrijven, maar heb 2 x een enorme detective mand gekocht maar niet ontvangen.
    Via betaal topic word ik hier naar toe gestuurd, word van het kastje naar de muur gestuurd dus, mijn geld willen ze wel maar leveren niet.
    heb 2 topic nrs die ik moet vernoemen 748907 en 748980.
    Ik vind het ronduit schandalig 2 x betaal kopieën geleverd ze zeggen gewoon dat het niet ontvangen is.
    Terwijl andere pakketten wel geleverd worden.
    Hoe gaan jullie dit oplossen, ben hier nu al 4 dagen mee bezig, word er moedeloos van.
    Geef me de pakketten of stort mijn geld terug, eigenlijk liefste het laatste want het event is nu bijna voorn
    bij en ga het nu dus niet halen, dank u voor dit gedoe ik ben erg boos voor de gang van zaken sorry

id nr 21546530

ik weet niet of ik op het goede plek ben, maar dan hoor ik het wel weer

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Aangezien dit al via support wordt behandeld sluit ik dit topic.

Ik begrijp de frustatie en ook is het antwoord van payment wazig waar het het forum noemt als optie.
    Dat komt omdat betaalsupport voor alle spellen werkt en enkele geen gewone support kennen.
    Maar bij Farmerama staat uitdrukkelijk in de voorwaarden dat individuele zaken om privacy redenen niet via het forum worden afgehandeld, maar uitsluitend via support.

De algemene support is specifiek van Farmerama en stuurt je niet van het kastje naar de muur maar probeert je zo goed als mogelijk te helpen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.