bestellingenkamer

Discussie in 'Overig archief' gestart door klakje, 19 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. klakje

klakje Oudgediende

Ik vind de beloningen nog maar een fractie van wat je op de markt krijgt eerst deed ik het nog voor de ep maar die hebben we heel veel nodig. Vandaar dat ik stop met de bestellingkamer.
    Doe hieraan weer mee als beloningen hoger worden.

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De beloningen staan in verhouding met de tegenwaarde in de schuur. Dat de markt overspannen is, zal het spel niet voor veranderen. o_Ok ik lever steeds minder bestellingen, er zijn meerdere groepen die teruglopen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Ik lever al jaren niet meer. Zou van mij wel mogen verdwijnen. Hooguit nog interessant voor beginnende boeren en boerinnen?

Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. Leo.netten

Leo.netten Teller

Hier het zelfde ik lever ook al jaren niet meer de beloning staat in geen enkele verhouding ten opzichten van de markt prijzen.

Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

IK lever af en toe. Maar vind het ook niet in verhouding staan

6. Lievely

Lievely Gelegenheidsauteur

Ik lever alleen als ik ergens toch heel veel van heb, maar vraag me ook af waarom die verhoudingen niet kloppen. Misschien maken de klantpunten het verschil?

7. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik lever(de) nooit in , vond / vind het zonde van mijn opgebouwde voorraad.
    Ik dacht die ep's komen vanzelf wel een keer, dan maar iets langer erover doen.
    Dat vond / vind ik nog steeds.

annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. -Remy2013-

-Remy2013- Forum prof

dat is ieder z'n eigen de een levert nog wel in en de ander niet
    ik lever bijvoorbeeld nog wel in vind wel dat je die optie open moet laten staan

vind niet dat je de bestellingenkamer uit het spel moet halen
    omdat er een paar zijn die er geen nut meer van inzien of niet meer gebruiken

annigjen en Sintra98 vinden dit leuk.
  9. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ik lever alleen boomvruchten en gewas van Bahamarama in voor extra EP.
    Dit om het levelen te versnellen.
    Verder sluit ik mij aan bij de rest, staat niet meer in verhouding met de markt.

Sintra98, bepsels en annigjen vinden dit leuk.
  10. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Ik doe alleen de bomen inleveren, dat is het enige dat nog een beetje in verhouding oplevert.

11. bepsels

bepsels Forummeester

ik lever ook alleen boomvruchten in, en bij de bahamarama klanten voor meer bep. Verder maak ik me eigenlijk nooit zo druk over de verhoudingen, het is toch allemaal maar fictief! Wat moet je eigenlijk met al die boerenduiten?

12. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Zo doe ik het ook

blackscorpion64, bepsels en annigjen vinden dit leuk.
  13. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Ik kwam hier op dit topic omdat ik het mij afvroeg waar die punten goed voor zijn, maar eigenlijk is het dus meer om de EPees en dan vooral voor de Tropics. 80 levels geleden was ik nogal trouw, maar die lui werden steeds veeleisender en het liefst gratis of voor een habbekrats en heb ik ze in de kou laten staan. volgens mij zijn ze nu bevroren, maar dat is eigen schuld dikke bult. Moeten ze maar over de brug komen.
    Weet genoeg, bedankt. :)

RonSchoof en Leo.netten vinden dit leuk.